مزایای معامله در بروکر پاکت آپشن PocketOption
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????امکانات معاملاتی بروکر پاکت آپشن PocketOption????

همانطور که می‌دانید بروکر پاکت آپشن PocketOption یک بروکر معاملاتی فارکس و CFD محسوب می‌شود که در سال 2017 شروع به کار کرد و دفتر اصلی آن در جزایر مارشال قرار گرفته است.

پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن شما به بیش از 100 نماد معاملاتی مختلف دسترسی خواهید داشت و به طور کلی بروکر پاکت آپشن به عنوان یکی از بهترین بروکرهای معاملاتی آپشن ها در بازار سرتاسر دنیا شناخته می‌شود.

پاکت آپشن در واقع یک بروکر باینری آپشن است که بیشتر برای معاملات باینری آپشن پاکت آپشن خود شهرت دارد و این قابلیت بین دیگر بروکرهای فارکس صنعت معاملاتی چندان رایج نیست.

با ورود به سایت بروکر پاکت آپشن شما قادر هستید در چهار بازار مالی مختلف و با بیش از 100 نماد به معامله و سودآوری بپردازید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

در این مطلب برای شما از مزایای این بروکر می‌گوییم و اینکه چطور می‌توانید از این امکانات از جمله حساب دمو پاکت آپشن و قابلیت های معاملات اجتماعی و کپی معاملات بهره مند شوید. به طور کلی هزینه معامله در پاکت آپشن نسبت به دیگر بروکرهای فارکس این صنعت در رده پایین و مقرون به صرفه قرار دارد.

 

چرا در پاکت آپشن معامله کنیم???? امکانات معامله در بروکر پاکت آپشن ⚡پلتفرم معاملاتی بروکر pocketOption ????خدمات مشتریان بروکر پاکت آپشن✨نمادهای معامله pocketoption

 

اعتبار و امنیت معاملات بروکر پاکت آپشن

بروکر پاکت آپشن از طرف مرکز تنظیم روابط بازار مالی بین‌المللی یا به طور مختصر IFMRRC موردتایید قرار گرفته و مجوز دریافت کرده است. این بروکر فارکس پاکت آپشن همینطور از قوانین Know-Your-Customer نیز پیروی می‌کند و همینطور برای اجتناب از کلاهبرداری و پولشویی قوانینی تعیین کرده است.

به طور کلی با ورود به سایت رسمی بروکر پاکت آپشن متوجه خواهید شد که با یک بروکر امن و قابل اعتماد طرف هستید که امنیت و حریم خصوصی کاربران خود را در اولویت قرار داده است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

این بروکر برای مشتریان خود محیطی را فراهم می‌کند که از سرمایه و اطلاعات شخصی خود به خوبی محافظت کنند. امنیت حساب پاکت آپشن یکی از مهمترین مسائلی است که هر معامله گر باید به آن توجه کند.

پاکت آپشن برای جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری در پاکت آپشن، برای تمام کارکنان خود دوره های آموزشی در مورد قوانین و مقررات امنیت اطلاعات و سرمایه مشتریان تعیین کرده است. همینطور شما می‌توانید از تعداد میلیونی مشتریان پاکت آپشن در مورد امنیت و اعتبار معامله در پاکت آپشن سوال کنید.

 

هزینه معاملات بروکر پاکت آپشن PocketOption

به یاد داشته باشید که هیچ کمیسیون پاکت آپشن از مشتریان دریافت نمی‌شود و هزینه اضافه یا پنهانی برای معامله گران و سرمایه گذاران در پاکت آپشن وجود ندارد.

به طور کلی هزینه معامله پاکت آپشن نسبت به دیگر بروکرها کم است و شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافه و تنها از طریق اسپردهای کم مربوط به نمادهای معاملاتی به خرید و فروش و سودآوری در پاکت آپشن بپردازید.

علاوه بر این، در سایت بروکر PocketOption برای مشتریان وفادار بونوس های جذابی تعبیه شده است تا بتوانید سودآوری خود را به حداکثر برسانید و در کنار سود معاملات، درصدی نیز از بونوس ها دریافت کنید.

این بونوس های پاکت آپشن را شما می‌توانید از طریق کدهای بونوس و همینطور سیستم کش بک پاکت آپشن دریافت کنید و درآمدزایی فرعی در پلتفرم پاکت آپشن داشته باشید.

به طور کلی در سیستم کش بک بروکر پاکت آپشن شما می‌توانید 1 درصد از حجم معاملاتی خود را از طریق کش بک دریافت کنید. در مورد درصد درآمدزایی نیز شما می‌توانید حتی تا 93 درصد سودآوری از معاملات خود در حیطه جفت ارزها داشته باشید.

 برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

????هزینه استفاده از امکانات پاکت آپشن میزان هزینه
????هزینه واریز به حساب پاکت آپشن بدون هزینه
????هزینه برداشت از حساب پاکت آپشن بدون هزینه
????هزینه عدم فعالیت بدون هزینه
⚡هزینه ایجاد حساب پاکت آپشن بدون هزینه
????اسپرد پاکت آپشن اسپرد شناور از 1.1 پیپ

 

امکانات حساب بروکر پاکت آپشن PocketOption

پس از افتتاح حساب در پاکت آپشن شما می‌توایند از امکانات وسیع این بروکر بهره بگیرید. حساب زنده پاکت آپشن در واقع انتخابی است که همه نوع معامله گران از معامله با تجربه گرفته تا معامله گر تازه کار به راحتی می‌توانند از آن بهره بگیرند.

پاکت آپشن برای سادگی، تنها یک نوع حساب زنده پاکت آپشن ارائه می‌کند و نیازی نیست که به مقایسه حساب های مختلف بپردازید و خود را بین حساب ها سردرگم کنید.

حداقل واریز حساب پاکت آپشن مبلغ 50 دلار آمریکا تعیین شده است که نسبت به دیگر بروکرهای فارکس مبلغ کم و مناسبی به نظر می‌رسد. همینطور برای حداقل برداشت از حساب پاکت آپشن نیز شما می‌توانید حداقل 10 دلار آمریکا را برداشت نمایید.

روند ثبت نام بروکر PocketOption بسیار ساده و سریع است و به راحتی می‌توانید با ارائه اطلاعات خود در چند دقیقه آماده معامله باشید. حساب معاملاتی پاکت آپشن به راحتی قابل استفاده است و برای معامله گران تازه و همینطور متخصصان امکانات مختلفی در آن ارائه شده است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

شما می‌توانید از حداکثر 1:1000 اهرم پاکت آپشن و حداقل معاملات 1 دلاری در بروکر پاکت آپشن لذت ببرید. علاوه بر این شما این امکان را دارید که از حساب دمو پاکت آپشن بدون محدودیت و هزینه استفاده کنید و پس از اینکه اطمینان کافی به استراتژی خود پیدا کردید به سادگی حساب دمو خود را به واقعی تبدیل کنید.

 

معامله فارکس و CFD در پاکت آپشن???? معامله CFD پاکت آپشن ترفندهای معاملاتی پاکت آپشن ????مقایسه باینری آپشن و فارکس PocketOption ⚡استراتژی های فارکس پاکت آپشن✨

 

پلتفرم های معاملاتی بروکر پاکت آپشن PocketOption

با ورود به سایت بروکر پاکت آپشن می‌توانید از دو پلتفرم محبوب برای معاملات خود استفاده کنید: پلتفرم متاتریدر 4 و متاتریدر 5 پاکت آپشن. این پلتفرم ها به چندین زبان روز دنیا ارائه می‌شوند و شما می‌توانید طبق نیازهای خود یکی از این دو پلتفرم محبوب را انتخاب کنید.

به طور کلی متاتریدر 4 پاکت آپشن به دلیل امکانات بسیار و حمایت جامعه طرفداران و ابزارهایی که برای آن ساخته شده است، پس از سالها هنوز محبوب است و می‌توانید در معاملات پاکت آپشن از آن بهره بگیرید.

از طرف دیگر، پلتفرم متاتریدر 5 پاکت آپشن به دلیل جدیدتر بودن دارای امکانات جدیدی است و همینطور از ابزار تحلیل تکنیکال و اندیکاتورهای بیشتری بهره مند است که باعث می‌شود بخشی از معامله گران نیز به سمت این پلتفرم کشیده شوند.

شما می‌توانید از طریق نصب اپلیکیشن دسکتاپ، اپلیکیشن موبایل پاکت آپشن یا از طریق پلتفرم معاملاتی وب پاکت آپشن، از امکانات پاکت آپشن بهره بگیرید.

از طریق این راه ها شما می‌توانید هشدارهای قیمتی و نوتیفیکشن های اختصاصی دریافت کنید و از انواع دستورهای معاملاتی پاکت آپشن بهره بگیرید. همینطور می‌توانید اندیکاتورهای پاکت آپشن را شخصی سازی کنید و تاریخچه معاملات خود را دنبال کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

نمادهای معاملاتی بروکر پاکت آپشن PocketOption

همانطور که گفتیم در سایت کارگزاری پاکت آپشن شما می‌توانید به بیش از 100 نماد معاملاتی دسترسی پیدا کنید. پاکت آپشن امکان معامله باینری آپشن با درصدهای پرداخت بالا را برای مشتریان فراهم می‌کند.

از انواع نمادهای معاملاتی بروکر پاکت آپشن می‌توانید به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیش از 45 جفت ارز معاملاتی
  • 6 نماد کالای گرانبها از جمله نفت برنت، طلا، نقره و گار طبیعی
  • بیش از 30 سهام شرکت های معتبر
  • 10 کریپتوکارنسی در پاکت آپشن از جمله بیت کوین
  • 15 شاخص معاملاتی از جمله SP500

شما می‌توانید به راحتی از بین این نمادهای معاملاتی گزینه های دلخواه خود را پیدا کرده و معامله کنید. با توجه به تنوع بالای نمادهای بروکر پاکت آپشن شما می‌توانید به تنوع بخشی معاملات خود بپردازید تا ریسک از دست دادن سرمایه خود را به حداقل برسانید.

 

ابزار سودآوری در بروکر پاکت آپشن PocketOption

در سایت بدون فیلتر بروکر پاکت آپشن این امکان وجود دارد که از طریق دو ابزار و سیستم اصلی به تحلیل بازار و سودآوری بپردازید. این دو روش شامل سیگنال های معاملاتی و قابلیت معاملات اجتماعی در پاکت آپشن می‌شود.

از طریق این روش ها شما می‌توانید استراتژی های پاکت آپشن خود را بهبود ببخشید و با دیگر معامله گران تعامل کنید،‌ ایده های معاملاتی رد و بدل نمایید و تکنیک های جدیدی برای معامله کشف کنید.

سیستم معاملات اجتماعی پاکت آپشن یک دنیای فوق‌العاده از روابط و تعامل بین معامله گران را جلوی شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید ترفندها و استراتژی های خود را به راحتی به اشتراک بگذارید.

از طریق سیگنال های پاکت آپشن نیز شما می‌توانید پیش بینی های مربوط به آینده بازارهای معاملاتی را مشاهده کنید و گزینه‌ای که با آن موافق هستید را انتخاب کرده و طبق آن معامله کنید و به سودآوری دست پیدا کنید.

شما می‌توانید بدون نیاز به توسعه و خلق استراتژی های معاملاتی خود، به کپی کردن استراتژی های معاملاتی پاکت آپشن دیگران بپردازید و بدون نیاز به دانش تخصصی در مورد بازار از تجربه دیگران بهره بگیرید. این امکانات کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

خدمات مشتریان بروکر پاکت آپشن PocketOption

بروکر پاکت آپشن دارای یکی از بهترین خدمات مشتریان در صنعت معاملات فارکس است و برای شما انواع مختلفی از راه های ارتباطی را فراهم کرده است تا به سادگی با خدمات مشتریان پاکت آپشن ارتباط برقرار کنید.

خدمات مشتریان در بروکر پاکت آپشن به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته در اختیار شما هست و بدون تعطیلی در آخر هفته ها شما می‌توانید مشکلات خود را با کارکنان و مشاوران متخصص پاکت آپشن در میان بگذارید و همینطور جواب سوالهای خود را به سرعت دریافت کنید.

شما می‌توانید از راه های مختلف از جمله ارسال ایمیل، تماس تلفنی با مشاوران بروکر پاکت آپشن و ارسال پیام از طریق فرم تماس با پشتیبانی مشتریان پاکت آپشن ارتباط برقرار کنید.

طبق تجربه پشتیبانی مشتریان این بروکر به سرعت پاسخگوی شما خواهد بود و معمولا در مدت زمان 2 تا 5 دقیقه با شما ارتباط برقرار خواهد شد. بنابریان به سرعت می‌توانید جواب مشکلات خود را در هنگام معامله در پلتفرم بروکر پاکت آپشن را پیدا کنید.

 

تحریم اپل بر متاتریدر 4 و 5 آیفون???? حذف MT4 و MT5 از اپ استور ❗ دانلود متاتریدر 4 و متاتریدر 5 برای آیفون ✨بهترین روش دسترسی به متاتریدر در دسکتاپ و اندروید????

 

سوالات متداول مزایای معامله در بروکر پاکت آپشن

آیا معامله در پاکت آپشن امن است؟

بروکر پاکت آپشن از طرف مرکز تنظیم روابط بازار مالی بین‌المللی یا به طور مختصر IFMRRC موردتایید قرار گرفته و مجوز دریافت کرده است. این بروکر فارکس پاکت آپشن همینطور از قوانین Know-Your-Customer نیز پیروی می‌کند و همینطور برای اجتناب از کلاهبرداری و پولشویی قوانینی تعیین کرده است. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

پلتفرم های پاکت آپشن شامل چه مواردی می‌شود؟

با افتتاح حساب در بروکر PocketOption می‌توانید از دو پلتفرم محبوب برای معاملات خود استفاده کنید: پلتفرم متاتریدر 4 و متاتریدر 5 پاکت آپشن. این پلتفرم ها به چندین زبان روز دنیا ارائه می‌شوند و شما می‌توانید طبق نیازهای خود یکی از این دو پلتفرم محبوب را انتخاب کنید.

 

حداقل واریز و برداشت از حساب پاکت آپشن چقدر است؟

حداقل واریز به حساب پاکت آپشن مبلغ 50 دلار آمریکا تعیین شده است که نسبت به دیگر بروکرهای فارکس مبلغ کم و مناسبی به نظر می‌رسد. همینطور برای حداقل برداشت از حساب پاکت آپشن نیز شما می‌توانید حداقل 10 دلار آمریکا را برداشت نمایید.

 

هزینه معامله در بروکر پاکت آپشن چقدر است؟

به طور کلی هزینه معامله پاکت آپشن نسبت به دیگر بروکرها کم است و شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافه و تنها از طریق اسپردهای کم مربوط به نمادهای معاملاتی به خرید و فروش و سودآوری در پاکت آپشن بپردازید.

 

از چه طریقی می‌توان با خدمات مشتریان پاکت آپشن ارتباط برقرار کرد؟

شما می‌توانید از راه های مختلف از جمله ارسال ایمیل، تماس تلفنی با مشاوران بروکر پاکت آپشن و ارسال پیام از طریق فرم تماس با پشتیبانی مشتریان پاکت آپشن ارتباط برقرار کنید.




ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

 

فارکس حرفه ای





:: برچسب‌ها: ثبت نام در بروکر پاکت آپشن , استراتژی های پاکت آپشن , پلتفرم بروکر پاکت آپشن , کریپتوکارنسی در پاکت آپشن , مزایای بروکر پاکت آپشن , استراتژی بروکر PocketOption ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: