تحلیل پرایس اکشن در بروکر پاکت آپشن PocketOption
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

راه های مختلف بسیاری برای معامله در سایت رسمی بروکر پاکت آپشن وجود دارد. معامله گران می‌توانند از تکنیک ها و استراتژی های مختلفی مانند دنبال کردن ترند، بررسی رنگ کندل استیک ها در چارت های پاکت آپشن یا روش پرایس اکشن، استفاده کنند.

تحلیل تکنیکال پاکت آپشن با روش پرایس اکشن یا حرکات قیمتی یکی از پرطرفدارترین و موثرترین روش های سودآوری محسوب می‌شود و معامله گران می‌توانند به سادگی و بدون نیاز به ابزار پیچیده از این روش بهره بگیرند.

با اینکه روش پرایس اکشن یا حرکات قیمتی عمدتا همراه با معاملات ارزی پاکت آپشن استفاده می‌شود اما شما می‌توانید به راحتی آن را بر روی هر بازار معاملاتی دیگری نیز اعمال کنید. در این مطلب ما نگاهی ویژه به پرایس اکشن در پلتفرم پاکت آپشن می‌اندازیم و با هم روش و ترفندهای این کار را بررسی می‌کنیم.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

حرکات قیمتی در بروکر پاکت آپشن ???? چارت های معاملاتی پاکت آپشن⚡ معامله با استراتزی پرایس اکشن در PocketOption✨ معرفی انواع استراتژی های بروکر پاکت آپشن????

پرایس اکشن در پاکت آپشن چیست؟

روش پرایس اکشن یا حرکات قیمتی یکی از مهمترین روش های تحلیل بازار محسوب می‌شود. جز اصلی این تکنیک در واقع قیمت نماد معاملاتی است. معامله گران پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن، به بررسی چارت معاملاتی می‌پردازند و بر اساس قیمت فعلی آن در مورد معامله خود تصمیم گیری می‌کنند.

معامله گرانی که از این روش استفاده می‌کنند اعتقاد دارند که قیمت هر نماد در واقع ارزشمندترین اطلاعاتی است که در مورد نماد به آن دسترسی دارند و عمدتا با همین اطلاعات می‌توان معاملات سودآوری در پاکت آپشن انجام داد.

در واقع بسیاری از معامله گران پرایس اکشن نیازی به دیگر اطلاعات و اندیکاتورهای پاکت آپشن برای تحلیل تکنیکال و انجام معامله ندارند و تنها بر اساس قیمت نماد معاملاتی در مورد ورود به معامله و خارج شدن از آن تصمیم می‌گیرند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

مزایای پرایس اکشن در بروکر پاکت آپشن PocketOption

بزرگترین مزیت در روش پرایس اکشن بروکر پاکت آپشن این است که شما نیازی ندارید وضعیت را با چارت ها و چندین اندیکاتور پیچیده کنید. شما نیاز دارید که صرفا بر روی قیمت نماد در وب سایت بروکر پاکت آپشن تمرکز کنید.

انواع معامله گران پاکت آپشن که از روش پرایس اکشن برای تحلیل بازار استفاده می‌کنند بر این باور هستند که بازارها قابل پیش بینی هستند و هیچ چیزی در بازار نیست که از قبل وجود نداشته باشد. تاریخ خود را تکرار می‌کند.

بنابراین قیمت نمادها در پاکت آپشن در یک محدوده خاصی نوسان پیدا می‌کند. با در نظر گرفتن این اصل، معامله گران پرایس اکشن می‌توانند رفتار قیمت نمادهای معاملاتی را در یک بازه زمانی مشخص پیش بینی کنند.

از این رو، این نوع معامله گران به جستجوی الگوهای معاملاتی پاکت آپشن که خود را تکرار می‌کنند،‌ می‌پردازند و می‌خواهند بدانند که در یک نقطه خاص جهت قیمت در بازار صعودی خواهد بود یا نزولی. این نوع تحلیل می‌تواند دقیق باشد و به سودآوری های مناسبی ختم شود.

✨نکات مثبت تحلیل پرایس اکشن نکات منفی تحلیل پرایس اکشن
????سادگی و امکان ورود به معامله سریع چالش زیاد برای به دست آوردن مهارت
⚡عدم نیاز به اندیکاتورهای مختلف نیازمند یک استراتژی مدیریت ریسک قوی
????امکان اعمال روی همه بازارهای معاملاتی نیازمند شناخت دقیق الگوهای قیمتی

آموزش معامله پرایس اکشن در پاکت آپشن

معامله گران دارای دیدگاه ها و نظرات خاص خود در مورد انتخاب نوع چارت های معاملاتی در سایت رسمی بروکر PocketOption هستند. چارت کندل استیک یکی از شفاف ترین چارت های معامله در بین معامله گران محسوب می‌شود اما چارت های میله‌ای نیز می‌توانند کافی باشند.

هر دو نوع چارت دارای اطلاعات یکسانی هستند که برای معامله موفقیت آمیز در پلتفرم بروکر پاکت آپشن لازم است. در این نوع چارت ها شما می‌توانید به قیمت های باز شدن، بسته شدن، قیمت حداکثر و قیمت حداقل نماد معاملاتی در یک بازه زمانی مشخص دسترسی پیدا کنید.

همانطور که گفتیم معامله گران پرایس اکشن پاکت آپشن به اندیکاتورهای اضافه بر روی چارت علاقه زیادی ندارند. دلیل این عدم علاقه عمدتا تاخیری است که اندیکاتورهای معاملاتی در پاکت آپشن دارند. با این حال، خطوط حمایت و مقاومت می‌تواند گزینه مناسبی برای اضافه کردن به چارت باشد.

این به دلیل آن است که رفتار قیمتی به طور رایجی پس از لحظه برخورد به سطوح مقاومت و حمایت قابل پیش بینی است. برای مثال اگر با یک الگوی Pinbar صعودی مواجه شدید، این یک سیگنال برای ورود به یک معامله خرید پاکت آپشن است.

همینطور یک الگوی کندل استیک پوششی صعودی نیز سیگنال برای خرید محسوب می‌شود. در واقع کافی است رفتار قیمتی در پاکت آپشن را به خوبی بخوانید و سطوح کلیدی حمایت و مقاومت را شناسایی کنید و بدانید که چطور به الگوهای قیمتی تکرارشونده مانند الگوهای کندل استیک واکنش نشان دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

حرکات قیمتی در بروکر پاکت آپشن ???? چارت های معاملاتی پاکت آپشن⚡ معامله با استراتزی پرایس اکشن در PocketOption✨ معرفی انواع استراتژی های بروکر پاکت آپشن????

مراحل تحلیل پرایس اکشن در پاکت آپشن PocketOption

قبل از هر چیز پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن، شما باید در مورد چارت های قیمتی اطلاع کسب کنید. شما باید با انواع چارت های پاکت آپشن آشنا شوید و بدانید که چطور سیگنال های معاملاتی را در آنها بخوانید و از آنها برای سودآوری بهره بگیرید.

در مرحله بعدی شما باید مهارت خود را برای شناسایی الگوهای قیمتی پاکت آپشن تقویت کنید. این یعنی شما همینطور باید در رسم کردن خطوط حمایت و مقاومت مهارت بالایی پیدا کنید.

با گذشت زمان کافی، آگاهی و مهارت شما در مورد رفتار قیمتی بیشتر خواهد شد و متوجه خواهید بود که وقتی قیمت به نقطه خاصی می‌رسد، چطور می‌تواند از آن برای کسب سود پاکت آپشن بهره بگیرید.

همینطور برای رسم خطوط ترند و شناسایی ترندها در پاکت آپشن به طور کلی اعتماد به نفس بیشتری خواهد داست. مشاهده خواهید کرد سطوحی که قبلا مقاومت برای حرکات قیمتی بودند پس از شکست به سطح حمایت تبدیل می‌شوند.

تحلیل دنباله‌ای از نقاط قیمتی حداکثر و حداقل به شما آگاهی بیشتری در مورد ساختار ترند می‌دهد. این به شما کمک می‌کند که به عنوان یک معامله گر پرایس اکشن تغییر جهت قیمتی بازار معامله پاکت آپشن را شناسایی کنید.

مدیریت ریسک پرایس اکشن پاکت آپشن PocketOption

پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن شما می‌توانید از پرایس اکشن بر روی هر بازه زمانی استفاده کنید. از بازه های بزرگتر برای دریافت دید کلی بازار و مهمترین سطوح قیمتی استفاده کنید. در ادامه می‌توانید از بازه های زمانی کوتاه تر با شناسایی دقیق نقاط ورود به معامله استفاده کنید.

در نهایت تنها چیزی که باقی می‌ماند معامله کردن و بررسی پرایس اکشن و نظارت به بازار توسط خودتان است. با این حال اگر در حال استفاده از پول واقعی و حساب واقعی پاکت آپشن هستید باید حداکثر دقت داشته باشید.

حتی اگر یک استراتژی پاکت آپشن قابل اعتماد و مفید دارید، معامله پرایس اکشن بدون ریسک نیست و همیشه باید آماده مواجه با ضررها باشید. بنابراین باید یک استراتژی مدیریت ریسک پاکت آپشن که کارایی بالایی دارد نیز داشته باشید تا جلوی ضررهای بسیار را بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

سطوح مقاومت و حمایت پرایس اکشن پاکت آپشن

برای شناسایی سطوح حمایت و مقاومت ار طریق نقاط حداکثر و حداقل در سایت کارگزاری پاکت آپشن PocketOption شما باید ابتدا چارت خود را آماده کنید. نماد معاملاتی را انتخاب کنید، بازه زمانی را مشخص کنید و به چارت خود نگاه کنید.

ابتدا دو نقطه بالاترین حداکثر و پایین ترین حداقل را علامت بزنید. در ادامه تمام نقاط حداکثر و حداقل را پیدا کنید. در یک ترند صعودی پاکت آپشن، به آنها حداقل های بالاتر (HL) و حداکثرهای بالاتر (HH) گفته می‌شود و در یک ترند نزولی به آنها حداقل های پایین (LL) و حداقل های بالا (LH) می‌گوییم.

هر خط افقی که حداقل ها یا حداکثرها را به هم متصل می‌کند به عنوان خط حمایت یا مقاومت شناخته می‌شود.

بازه های زمانی در پرایس اکشن پاکت آپشن

یک روش دیگر برای مشخص کردن سطوح حمایت و مقاومت پس از ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلترشکن، استفاده از چندین بازه زمانی مختلف است.

برای مثال زمانی که بر روی بازه زمانی 15 دقیقه‌ای در حال معامله هستید، سطوح حمایت و مقاومت در بازه زمانی 1 ساعته را مشاهده کنید. این سطوح را علامت بزنید. سپس به بازه زمانی 4 ساعته بروید و آن سطوح را بر روی چارت 15 دقیقه‌ای خود اضافه کنید.

زمانی که سطوح مقاومت و حمایت از بازه های زمانی بالاتر با سطوح مربوط به بازه های زمانی کوتاه تر مطابقت دارند، به طور کلی با سطوح مقاومت و حمایت بزرگتری در کابین پاکت آپشن روبه‌رو هستیم.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

خطوط ترند در چارت پاکت آپشن PocketOption

زمانی که می‌خواهید یک خط ترند را پس از ورود به سایت بروکر PocketOption رسم کنید، ابتدا باید حداقل دو نقطه حداکثر یا حداقل را شناسایی کنید. هر چقدر این نقاط بیشتر باشد بهتر است.

با در اختیار داشتن چندین نقطه حداکثر و حداقل، به طور راحت تری می‌توانید خطوط ترند پاکت آپشن را تایید کنید و بنابراین این خطوط برای معاملات شما ارزش بیشتری خواهد داشت.

در حین یک ترند صعودی یک خط ترند در واقع به عنوان یک سطح حمایت عمل خواهد کرد و در حین یک ترند نزولی نیز خط ترند به عنوان یک مقاومت عمل می‌کند. عموما در بسیاری از مواقع قیمت از پس عبور از این خطوط بر نمی‌آید و شما از این طریق می‌توانید در پاکت آپشن سودآوری کنید.

در یک ترند افقی در بازارهای پاکت آپشن، خطوط ترند سطوح قدرتمندی از حمایت و مقاومت را ایجاد می‌کنند چون در این نوع بازار قیمت به طور متعددی این سطوح را تست می‌کند و اگر پس از چندین بار خطوط شکسته نشود پس با سطوح حمایت و مقاومت بسیار قدرتمندی روبه‌رو هستیم.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

حرکات قیمتی در بروکر پاکت آپشن ???? چارت های معاملاتی پاکت آپشن⚡ معامله با استراتزی پرایس اکشن در PocketOption✨ معرفی انواع استراتژی های بروکر پاکت آپشن????

سوالات متداول تحلیل پرایس اکشن در بروکر پاکت آپشن

پرایس اکشن در پاکت آپشن چیست؟

روش پرایس اکشن یا حرکات قیمتی یکی از مهمترین روش های تحلیل بازار محسوب می‌شود. جز اصلی این تکنیک در واقع قیمت نماد معاملاتی است. معامله گران پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن، به بررسی چارت معاملاتی می‌پردازند و بر اساس قیمت فعلی آن در مورد معامله خود تصمیم گیری می‌کنند.

بزرگترین مزیت معامله پرایس اکشن پاکت آپشن چیست؟

بزرگترین مزیت در روش پرایس اکشن بروکر پاکت آپشن این است که شما نیازی ندارید وضعیت را با چارت ها و چندین اندیکاتور پیچیده کنید. شما نیاز دارید که صرفا بر روی قیمت نماد در وب سایت بروکر پاکت آپشن تمرکز کنید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

چطور در معامله پرایس اکشن مدیریت ریسک انجام دهیم؟

حتی اگر یکی از استراتژی های پاکت آپشن قابل اعتماد و مفید دارید، معامله پرایس اکشن بدون ریسک نیست و همیشه باید آماده مواجه با ضررها باشید. بنابراین باید یک استراتژی مدیریت ریسک پاکت آپشن که کارایی بالایی دارد نیز داشته باشید تا جلوی ضررهای بسیار را بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

چرا در پرایس اکشن نیازی به اندیکاتورهای پاکت آپشن نیست؟

همانطور که گفتیم معامله گران پرایس اکشن پاکت آپشن به اندیکاتورهای اضافه بر روی چارت علاقه زیادی ندارند. دلیل این عدم علاقه عمدتا تاخیری است که اندیکاتورهای معاملاتی در پاکت آپشن دارند. با این حال، خطوط حمایت و مقاومت می‌تواند گزینه مناسبی برای اضافه کردن به چارت باشد.

چارت های معاملاتی در پاکت آپشن چه اهمیتی دارند؟

قبل از هر چیز پس از افتتاح حساب بروکر پاکت آپشن، شما باید در مورد چارت های قیمتی اطلاع کسب کنید. شما باید با انواع چارت های پاکت آپشن آشنا شوید و بدانید که چطور سیگنال های معاملاتی را در آنها بخوانید و از آنها برای سودآوری بهره بگیرید.



ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

 

فارکس حرفه ای





:: برچسب‌ها: معاملات در PocketOption , استراتژی های پاکت آپشن , ریسک پاکت آپشن , معامله سودآور در پاکت آپشن , شارژ حساب پاکت اپشن , آموزش بروکر پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: