نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????بهترین اندیکاتورهای بروکر پاکت آپشن✨

بلافاصله پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن، می‌توانید وارد کابین پاکت آپشن شوید و به انواع و اقسام ابزارهای تحلیل تکنیکال دسترسی پیدا کنید. یکی از مهمترین و پراستفاده ترین ابزارهای تحلیل تکنیکال اندیکاتورها هستند که اکثر معامله گران از آنها کمک می‌گیرند.

اندیکاتورهای پاکت آپشن در طیف وسیعی ارائه می‌شوند و شما می‌توانید به تمام اندیکاتورهای محبوب و مشهور دنیای معاملات فارکس پاکت آپشن و باینری آپشن دسترسی پیدا کنید و آنها را به بهترین شکل به کار بگیرید و با هم ترکیب کنید تا بیشترین سود را به دست آورید.

اندیکاتورها انواع مختلفی دارند و شما باید بر اساس نیاز و با توجه به بازار معاملاتی که در آن معامله می‌کنید آنها را به کار بگیرید. برخی از اندیکاتورها نیاز دارند که در کنار هم استفاده شوند تا سیگنال های پاکت آپشن اشتباه آنها تشخیص داده شوند.

در این مطلب به برترین اندیکاتورهایی که می‌توانید در پلتفرم پاکت آپشن از آنها استفاده کنید و سودآوری خود را به حداکثر برسانید، می‌پردازیم. سعی کنید قبل از استفاده از هر اندیکاتور به طور کامل در مورد آن اطلاعات کسب کنید و در صورت نیاز ابتدا در حساب دمو پاکت آپشن آن را به کار بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

اندیکاتور در معاملات پاکت آپشن چیست؟

اندیکاتورهای تکنیکال فارکس شامل محاسبات ریاضی می‌شوند که معامله ‌گران فارکس اغلب بر اساس نرخ مبادله، حجم و میزان معاملات باز یک جفت‌ ارز در وب سایت بروکر پاکت آپشن از آنها استفاده می‌کنند.

معامله ‌گران تکنیکالی که در بازار معاملاتی سهام کار می‌کنند، معمولا به قیمت نماد سهام نگاه می‌کنند در حالی که معامله ‌گران فارکس به نرخ تبادل جفت ‌ارزها توجه می‌کنند. اغلب اندیکاتورهای فارکس پاکت آپشن از نرخ تبادل ارز محاسبه می‌شوند.

بسیاری از افراد به طور فعالانه‌ای درگیر استفاده از اندیکاتورها در معاملات فارکس هستند و این به یک روند روزانه برای تحلیل تکنیکال پاکت آپشن آنها تبدیل شده است.

معامله‌گران معمولا به این دلیل این کار را می‌کنند چون اندیکاتورها کمک می‌کنند حدسیات و ابهامات تا حدودی از بین بروند و تصمیمات معاملاتی بیشتر بر اساس منطق پیش بروند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

همه‌ اندیکاتورهای تکنیکال به یک اندازه محبوبیت و کاربرد بین معامله‌گران ندارند. برخی از آنها تنها در موقعیت‌های بسیار خاص استفاده می‌شود و تنها توسط معامله‌ گران خاصی بهره‌گیری می‌شوند. در حالی که برخی دیگر بیشتر برای معامله‌ گران معمولی مناسب است و رواج بیشتری در بازار پاکت آپشن دارد.

اندیکاتورهای پیشرو در بروکر پاکت آپشن PocketOption

یک اندیکاتور پیشرو در واقع اندیکاتوری تکنیکال است که از اطلاعات قیمتی گذشته برای پیش ‌بینی حرکات قیمتی آینده در بازار فارکس استفاده می‌کند. همانطور که می‌دانید، هیچ اندیکاتوری در سایت بروکر پاکت آپشن وجود ندارد که بتواند با دقت 100 درصدی قیمت‌ های آینده را پیش‌بینی کند.

با این حال معامله‌ گران می‌توانند اطلاعات مفیدی از این اندیکاتور به دست آورده و با تحلیل بیشتر، نقاط مناسب ورود به معامله را برای سودآوری در بروکر پاکت آپشن پیدا کنند.

در نقطه‌ عکس یک اندیکاتور پیشرو، یک اندیکاتور تاخیردار قرار گرفته است. با اینکه هر دو از اطلاعات گذشته استفاده می‌کنند،‌ اندیکاتورهای پیشرو از آنها برای پیش‌ بینی قیمت ‌های آینده استفاده می‌کنند.

این در حالی است که اندیکاتورهای تاخیردار برای تایید تغییرات قیمتی اخیر در بازار از داده‌های قیمتی گذشته استفاده می‌کنند. از جمله اندیکاتورهای پیشرو در بازار بروکر پاکت آپشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اندیکاتورهای تاخیردار بروکر پاکت آپشن PocketOption

اندیکاتورهای تاخیردار (Lagging Indicators) اغلب از اساس و پایه دچار سوءتفاهم می‌شوند؛ با این حال این نوع اندیکاتورها راهی عالی برای تحلیل بازارهای مالی پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن هستند.

یک اندیکاتور تاخیردار در واقع ابزاری است که توسط معامله ‌گران برای تحلیل بازارها با استفاده از یک میانگین از داده‌ های حرکات قیمتی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. چندین اندیکاتور تاخیردار وجود دارد که از همه‌ آنها برای بررسی ترندهای بازار و نقاط ورود و خروج از معامله در پاکت آپشن فارسی بهره گرفته می‌شود.

اندیکاتورهای تاخیردار در بازار به عنوان ابزاری که بیشترین تاثیر را در حین بازارهای در حال ترند دارند، شناخته می‌شوند. با این حال، بسیاری از سیگنال ‌های پاکت آپشن آنها پس از رخداد حرکات قیمتی قابل توجه در بازار ایجاد می‌شوند و فرصت چندانی برای معامله‌ گران برای سودآوری باقی نمی‌ماند.

رایج‌ ترین اندیکاتور تاخیرداری که در بازارهای معاملاتی استفاده می‌شوند، مواردی هستند که به میانگین متحرک‌ ها در پاکت آپشن مربوط می‌شوند. مانند میانگین متحرک ساده یا SMA، میانگین متحرک نمایی یا EMA، میانگین متحرک همگرا واگرا یا MACD و غیره.

????مهمترین اندیکاتورهای پیشرو پاکت آپشن مهمترین اندیکاتورهای تاخیردار پاکت آپشن
✨سطوح اصلاحی فیبوناچی میانگین متحرک ها Moving Averages
????کانال دونچیان Donchian Channel اندیکاتور MACD
????حمایت و مقاومت باندهای بولینگر Bollinger Bands

میانگین متحرک‌ها در بروکر پاکت آپشن PocketOption

بسیاری از معامله‌ گران فارکس حداقل از یک نوع میانگین متحرک در سایت رسمی PocketOption استفاده می‌کنند تا بتوانند اطلاعاتی از جهت‌گیری یا ترند موجود در بازار بدست آورند. استفاده از یک یا چند میانگین متحرک همینطور می‌تواند برای ارائه سیگنال ‌های معاملاتی استفاده شود.

مثلا زمانی که میانگین متحرک کوتاه‌ تر از میانگین متحرک بلند تر به سمت بالا یا پایین عبور می‌کند، یک سیگنال معاملاتی ایجاد می‌شود. میانگین متحرک ساده که به طور مختصر SMA نامیده می‌شود، حتی قبل از ظهور کامپیوترها نیز رایج بود زیرا محاسبه‌ آن آسان است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 قدرت پردازش امروزه اندیکاتورهای تکنیکال پاکت آپشن و میانگین متحرک ‌هایی خلق کرده است که با وجود فرمول ‌های پیچیده می‌توان آن را به راحتی محاسبه کرد. یک میانگین متحرک معمولا از قیمت‌ های بسته‌ شدن روزانه استفاده می‌کند اما همینطور می‌تواند در بازه‌ های زمانی دیگر نیز اعمال شود.

برای یک میانگین متحرک ساده، فرمول محاسبه جمعِ داده ‌های قیمتی در یک بازه‌ی زمانی تقسیم بر تعدادها بازه‌های زمانی یا دوره‌ها است.

میانگین متحرک وزنی در واقع وزن بیشتری را به داده ‌های فعلی نسبت به داده‌ های گذشته اختصاص می‌دهد زیرا این داده ‌های فعلی اهمیت و ارتباط بیشتری نسبت به داده ‌های قدیمی در پاکت آپشن ایران دارند.

جمع وزن باید 1 یا در واقع 100 درصد باشد. در میانگین متحرک ساده وزن‌ ها به طور مساوی در بازه ‌های زمانی مختلف تقسیم شده‌اند اما در میانگین متحرک وزنی هر بازه‌ای نسبت به زمان خود، وزنی را به خود اختصاص داده است.

میانگین متحرک نمایی که به صورت مختصر با علامت EMA نیز شناخته می‌شود، مانند میانگین متحرک وزنی، وزن بیشتری را به قیمت‌های اخیر اختصاص داده است. اما نرخ کاهش بین یک قیمت و قیمت قبلی آن در چارت های پاکت آپشن، ثابت نیست.

تفاوت در کاهش در واقع نمایی است. به جای اینکه وزن هر قیمت قبلی 1 واحد کمتر از بازه زمانی فعلی باشد، این کاهش می‌تواند به 1.2 واحد کمتر بوده و به صورت نمایی پیش برود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

شاخص قدرت نسبی در بروکر پاکت آپشن

شاخص قدرت نسبی یا RSI ساخته ذهن خلاق تحلیلگر تکنیکال آقای Welles Wilder بود و از زمان انتشار آن در سال 1978 توسط معامله‌ گران بسیاری در سایت بدون فیلتر پاکت آپشن مورد استفاده قرار گرفته است.

شما می‌توانید با مقایسه مقدار افزایش نرخ تبادل اخیر در جفت ‌ارز با مقدار کاهش نرخ تبادل، اندیکاتور RSI را محاسبه نمایید. این اندیکاتور دارای پارامتر بازه زمانی قابل تنظیم است و اکثر معامله‌ گران پاکت آپشن از 14 دوره‌ پیش فرض استفاده می‌کنند.

این اندیکاتور با مقایسه کردن اندازه سودها و ضررهای اخیر در یک دوره‌ی زمانی خاص برای تحلیل سرعت و تغییرات قیمتی حاصل شده در کابین بروکر پاکت آپشن، عمل می‌کند.

تحلیلگران تکنیکال RSI را یک اسیلاتور دارای محدوده می‌دانند چون در یک محدوده‌ی بین 100 و 0 نوسان می‌کند و از آنجایی که دارای مقیاس عمودی یکسان با قیمت نیست، معمولا در زیر چارت قیمتی پاکت آپشن به نمایش درمی‌آید.

زمانی که RSI به سطوح بالاتر از 70 صعود می‌کند،‌ بازار اشباع از خرید تلقی می‌شود و زمانی که به کمتر از 30 نزول می‌کند، بازار اشباع از فروش است و معامله ‌گران می‌توانند بر این اساس به معامله در کارگزاری پاکت آپشن دست بزنند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

اندیکاتور باندهای بولینگر در بروکر پاکت آپشن

باند های بولینگر توسط جان بولینگر در دهه‌ 1980 میلادی خلق شده است تا سیگنال‌ های معاملاتی بر اساس شرایط بازار ایجاد کند. این باند ها معمولا با استفاده از یک عدد انحراف معیار پیرامون یک میانگین متحرک مرکزی در سایت رسمی بروکر PocketOption رسم می‌شوند.

مجموعه‌ رایج پارامترهای باند های بولینگر شامل خطوط رسم شده دو انحراف معیار حول یک میانگین متحرک ساده 20 دوره‌ای می‌شود. از آنجایی که انحراف معیارها برای اندازه ‌گیری نوسان پاکت آپشن استفاده می‌شود، این به معامله ‌گران اطلاعاتی در مورد ریسک موجود در بازار می‌دهد.

باند های بولینگر دارای سه خط است، یک خط بالا، خط میانی و یک خط پایین. خط میانی در واقع میانگین متحرک از قیمت است و پارامترهای این میانگین متحرک توسط معامله‌ گر انتخاب می‌شود.

باندهای بالا و پایین در دو طرف میانگین متحرک رسم می‌شوند. فاصله‌ بین باند بالا و پایین توسط انحراف معیار تعیین می‌شود.  این معامله ‌گر است که انتخاب می‌کند انحراف معیار باندهای بولینگر پاکت آپشن چقدر باشد اما به طور استاندارد بسیاری از 2 انحراف معیار نسبت به میانگین استفاده می‌کنند.

اسیلاتور تصادفی در بروکر پاکت آپشن PocketOption

اسیلاتور تصادفی در دهه‌ 1950 میلادی توسط George C. Lane توسعه داده شده است و به معامله‌ گران پس از ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلترشکن کمک می‌کند تا حرکات افراطی در بازار که حرکت اصلاحی به دنبال خود دارند را شناسایی کنند.

مانند اندیکاتور RSI، اسیلاتور تصادفی بین محدوده‌ی 0 تا 100 نوسان می‌کند اما سطوح اشباع از خرید و اشباع از فروش به ترتیب بر روی 80 و 20 قرار دارند.

اسیلاتور تصادفی در انواع کامل، سریع و آهسته وجود دارد که هر کدام دارای خط %K بر اساس قیمت بسته شدن بازار نسبت به محدوده‌ی بالا و پایین برای یک چارچوب زمانی خاص هستند.  همینطور خط %D نیز از مشخصه ‌های این اسیلاتور پاکت آپشن محسوب می‌شود که به عنوان میانگین متحرکی از خط %K محاسبه می‌شود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

این اندیکاتور همینطور معامله‌ گران را در مورد توزیع و نباشت در بازار مطلع می‌کند. زمانی که بازار نزدیک به مقادیر بالای اندیکاتور تصادفی پاکت آپشن بسته می‌شود، این نشان می‌دهد فشار خرید وجود دارد و بازار در حال انباشت است.

از طرفی دیگر، بسته شدن بازار در حوالی مقادیر پایین اندیکاتور نشان دهنده‌ی این است که فشار فروش در بازار وجود دارد و بازار در واقع در حال توزیع است.

اسیلاتور تصادفی یکی از محبوب ‌ترین اندیکاتورهای فارکس پاکت آپشن برای تخمین سطوح اشباع از خرید و اشباع از فروش است. اما توجه داشته باشید که این اندیکاتور این ضعف را دارد که یک ترند طولانی مدت را به عنوان شرایط اشباع از خرید یا فروش نشان دهد.

سوالات متداول انواع اندیکاتورها در بروکر پاکت آپشن

بهترین اندیکاتور پاکت آپشن کدام است؟

در واقع به طور واحد یک اندیکاتور پاکت آپشن به عنوان بهترین وجود ندارد و طبق شرایط و سبک معاملاتی هر کسی، یک اندیکاتور می‌تواند بهترین گزینه برای آن معامله گر باشد. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما همراه شوید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

اندیکاتور پاکت آپشن چیست؟

اندیکاتورهای تکنیکال شامل محاسبات ریاضی می‌شوند که معامله ‌گران فارکس و باینری آپشن اغلب بر اساس نرخ مبادله، حجم و میزان معاملات باز یک جفت‌ ارز از آنها استفاده می‌کنند. با افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن می‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

اسیلاتور تصادفی در پاکت آپشن چگونه کار می‌کند؟

این اندیکاتور همینطور معامله‌ گران را در مورد توزیع و نباشت در بازار مطلع می‌کند. زمانی که بازار نزدیک به مقادیر بالای اندیکاتور تصادفی پاکت آپشن بسته می‌شود، این نشان می‌دهد فشار خرید وجود دارد و بازار در حال انباشت است.

شاخص قدرت نسبی در پاکت آپشن چطور عمل می‌کند؟

این اندیکاتور با مقایسه کردن اندازه سودها و ضررهای اخیر در یک دوره‌ی زمانی خاص برای تحلیل سرعت و تغییرات قیمتی حاصل شده در کابین بروکر پاکت آپشن، عمل می‌کند.

اندیکاتور تاخیردار پاکت آپشن چیست؟

یک اندیکاتور تاخیردار در واقع ابزاری است که توسط معامله ‌گران پاکت آپشن برای تحلیل بازارها با استفاده از یک میانگین از داده‌ های حرکات قیمتی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. چندین اندیکاتور تاخیردار وجود دارد که از همه‌ آنها برای بررسی ترندهای بازار و نقاط ورود و خروج از معامله بهره گرفته می‌شود.





ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: اندیکاتورهای پاکت آپشن , پلتفرم پاکت آپشن , سودآوری در بروکر پاکت آپشن , نوسان پاکت آپشن , افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن , معامله ‌گران پاکت آپشن , پشتیبانی بروکرPocketOption ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????اعتبار بروکر پاکت آپشن PocketOption????

یکی از محبوب ترین بروکرهای دنیای معاملات پاکت آپشن است که در طول سالهای فعالیت خود توانسته افراد بسیاری را به خود جذب کند و با آمار فوق العاده ثبت نام در بروکر پاکت آپشن، نشان دهد که خدمات بسیاری باکیفیت و پرسودی ارائه می‌کند.

با این حال مانند هر بروکر دیگری، قبل از شروع معامله در پلتفرم پاکت آپشن بهتر است از اعتبار و امنیت آن مطمئن شوید و به خوبی با آن آشنایی پیدا کنید تا پتانسیل سودآوری خود در این بروکر را به حداکثر برسانید.

بروکر پاکت آپشن فارسی با سالها تجربه ارائه خدمات مالی در زمینه های معاملات فارکس،‌ معاملات CFD پاکت آپشن، باینری آپشن و معاملات اجتماعی، توانسته در بسیاری از زمینه ها از خود سرعت عمل و کیفیت عالی نشان دهد و یک بروکر ایده‌آل برای بسیاری از مشتریانش شود.

در این مطلب به اعتبار پاکت آپشن و امکانات قدرتمندی که این بروکر ارائه می‌کند می‌پردازیم تا قبل از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن، به طور کامل از خدمات آن، قابلیت اعتماد کردن به آن و به حداکثر رساندن سودآوری خود در این بروکر، اطلاع پیدا کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

✨سال تاسیس پاکت آپشن 2017
✔رگوله شده توسط IFMRRC یا مرکز تنظیم روابط بازار مالی
????قوانین جلوگیری از کلاهبرداری مبتنی بر قوانین AML یا ضدپولشویی و KYC
????امکان معامله امن با ربات ها بله
⚡حساب دمو پاکت بدون نیاز به ثبت نام و بدون محدودیت

آشنایی با بروکر معتبر پاکت آپشن PocketOption

بروکر پاکت آپشن ایران در واقع یک بروکر شناخته شده است که در سال 2017 تاسیس شد و به سرعت با ارائه خدمات به شکلی خلاقانه و متفاوت به شهرت رسید و میلیون ها مشتری را به خود جذب کرد.

پاکت آپشن توانست در عرض یک سال بیشتر از 100 هزار مشتری جمع آوری کند و گردش معاملاتی خود را به 500 میلیون دلار برساند. در این بازه زمانی یک ساله، میانگین درآمد معامله گران در وب سایت رسمی پاکت آپشن به ازای هر ماه بیش از 850 دلار بوده است.

این بروکر برای در دسترس قرار دادن بیش از 100 نماد معاملاتی پاکت آپشن برای معامله شهرت دارد. بنابراین شما گزینه های متعددی برای انتخاب کرده در زمینه معاملات دارید.

همینطور بروکر پاکت آپشن امکان تمرین و تست استراتژی ها را با حساب دمو پاکت آپشن فراهم می‌کند که به بدون محدودیت می‌توانید از آن بهره بگیرید و قبل از ورود به دنیای معاملات واقعی، خود را محک بزنید.

پاکت آپشن و معامله مطمئن ???? روش های معامله امن پاکت آپشن???? امکانات بروکر پاکت آپشن ⚡بروکر رگوله شده پاکت آپشن✨ معامله با ربات های بروکر PocketOption

امنیت معاملات در بروکر پاکت آپشن PocketOption

بروکر پاکت آپشن با ارائه خدمات معاملاتی پیشرفته و کاربر محور سعی کرده است دنیای معاملاتی را برای افراد بیشتری در سرتاسر دنیا در دسترس قرار دهد و جامعه‌ای دوستانه و فعال از انواع معامله ‌گران بروکر پاکت آپشن ایجاد کند.

برای معامله در پلتفرم بروکر پاکت آپشن و استفاده از امکانات آن بدیهی است که قوانین و مقرراتی در نظر گرفته شده است تا امنیت معامله گران تامین شده و همینطور محیطی بدون استرس برای معامله گران ایجاد شود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

به منظور مبارزه با پولشویی بروکر پاکت آپشن اقداماتی را در نظر گرفته است که بهتر است به درستی مراحل آن را طی کنید تا بدون دردسر بتوانید به معاملات خود بپردازید تا به سالم ترین شکل ممکن بتوانید به سودآوری در پاکت آپشن بپردازید.

بروکر پاکت آپشن از شما می‌خواهد که کپی اسکن شده مدارک خود را که هویت و محل واقعی سکونت شما را نشان می‌دهد را در بخش پروفایل مشتری بارگذاری کنید تا احراز هویت پاکت آپشن انجام شود.

همینطور یک تماس تلفنی با شماره تلفنی که ارائه کرده‌اید برقرار خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که خودتان اقدام به ثبت نام در پاکت آپشن پرداخته‌اید. ممکن است در طول فعالیت خود در بروکر پاکت آپشن، این بروکر از روش های دیگری از شما درخواست احراز هویت کند.

بروکر رگوله شده پاکت آپشن PocketOption

بروکر پاکت آپشن دارای مجوز از رگولاتور IFMRRC یا مرکز تنظیم روابط بازار مالی (Financial Market Relations Regulation Center) است. این یکی از مهمترین عواملی است که می‌توانید بر اساس آن به یک بروکر اعتماد کنید و بدون نگرانی در پاکت آپشن رگوله فعالیت کنید.

علاوه بر این پاکت آپشن بر قوانین AML یا ضدپولشویی و قانون Know Your Customer متعهد است و حساب بروکر پاکت آپشن و سرمایه مشتریان خود را از هر فعالیت کلاهبرداری در امان نگه می‌دارد.

همینطور با توجه به مشتریان میلیونی این بروکر به راحتی می‌توانید با این افراد ارتباط برقرار کنید و از آنها در مورد امنیت معامله در بروکر پاکت آپشن بپرسید یا اینکه نقد و بررسی افراد مختلف را در اینترنت بخوانید و خودتان به نتیجه برسید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

استفاده از حساب دمو پاکت آپشن PocketOption

حساب دمو در بروکر پاکت آپشن از نظر تکنیکی و عملکرد،‌ تقریبا یک کپی کامل از حساب های معاملاتی واقعی است و تنها تفاوت آن این است که مشتری در حساب دمو با پول مجازی به معامله می‌پردازد.

نمادهای معاملاتی،‌ نقل قول های قیمتی، اندیکاتورهای معاملاتی و سیگنال ها در پاکت آپشن تمام با چیزی که در حساب واقعی پاکت آپشن می‌بینیم یکسان هستند.

بنابراین معامله در یک حساب دمو، راهی فوق العاده برای تمرین و امتحان کردن تمام استراتژی های معاملاتی متناسب با سبک معاملاتی شما در سایت رسمی بروکر PocketOption است.

به وسیله معامله در حساب دمو شما می‌توانید به راحتی ریسک از دست دادن سرمایه خود را از ذهن بیرون کرده و تمام تمرکز خود را بر روی بهبود مهارت های معاملاتی و مدیریت سرمایه پاکت آپشن بگذارید.

این یک ابزار عالی برای شروع در بازار معاملاتی باینری آپشن است و به راحتی می‌توانید بدون واریز هیچ پولی،‌ به حساب دمو همراه شده و از پستی و بلندی های معامله در بازار باینری آپشن اطلاع حاصل کنید.

حتی معامله گران حرفه‌ای نیز به طور مداوم از حساب دمو استفاده می‌کنند تا استراتژی های پاکت آپشن جدید خود را تست کنند و آماده شوند تا در بازار واقعی آنها را به کار بگیرند.

البته باید توجه داشته باشید که در هنگام معامله در حساب دمو، به دلیل عدم وجود احساسات بازار در یکی از ارکان اساسی معاملات است و بازارها بر اساس آن تغییر و تحول های قابل توجهی پیدا می‌کنند،‌ ممکن است تحولات بازار متفاوت از دنیای واقعی معاملات باشد. بنابراین در هنگام ورود به حساب واقعی پاکت آپشن باید این نکته را در ذهن داشته باشید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

برای دسترسی به حساب دمو پاکت آپشن کافی است مراحل اولیه ثبت نام بروکر پاکت آپشن را که در ادامه توضیح داده‌ایم طی کنید. نیازی به واریز یا احراز هویت برای استفاده از امکانات کامل حساب دمو وجود ندارد.

پاکت آپشن و معامله مطمئن ???? روش های معامله امن پاکت آپشن???? امکانات بروکر پاکت آپشن ⚡بروکر رگوله شده پاکت آپشن✨ معامله با ربات های بروکر PocketOption

معامله با ربات ها در بروکر پاکت آپشن PocketOption

می‌توان به انواع ربات های معاملاتی در پلتفرم های متاتریدر 4 و متاتریدر 5 در وب سایت بروکر پاکت آپشن، دسترسی پیدا کرد. ربات های مشهور با کارایی بالا معمولا به طور مداوم به روز رسانی می‌شود و به روش های مختلف در دسترس معامله گران قرار می‌گیرند.

شما می‌توانید تنظیمات اکثر ربات های پاکت آپشن را خودتان تغییر داده و آنها را بر اساس نیازهای خود و شرایط معاملاتی فعلی خود شخصی سازی کنید. همینطور می‌توانید از آنها در حساب دمو بهره گرفته و کارایی آنها را محک بزنید.

اما باید بسیار هوشیار باشید که ربات های معاملاتی به طور کلی ریسک بالایی دارند و اگر به خوبی آنها را تنظیم نکرده و مدیریت ریسک پاکت آپشن نکنید، به راحتی ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید. بنابراین قبل از استفاده از هر ربات پاکت آپشن، حتما باید از نحوه کارایی آن اطمینان حاصل کنید.

برای انتخاب بهترین ربات های پاکت آپشن،‌ معمولا یکی از بزرگترین مواردی که باید آن را بررسی کنید، داشتن ابزار مدیرت ریسک مانند توقف ضررها و ارائه هشدارهای قیمتی آنی است. البته بررسی نقد و بررسی کاربران از ربات ها به صورت آنلاین نیز می‌تواند به شما کمک کند.

البته قیمت ربات ها نیز عنصر مهمی است. با این ممکن است یک ربات رایگان برای شما بیشتر از یک ربات با قیمت بالا کارایی داشته باشد اما معمولا ربات هایی که از منابع معتبر به دست شما رسیده است و پشتیبانی مناسبی دارند،‌ بهترین گزینه هستند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

ربات های معاملاتی باینری آپشن معمولا به طور رایگان در دسترس هستند یا اینکه یک دموی رایگان دارند تا بتوانید آنها را تست کنید. شما می‌توانید آنها را به راحتی دانلود کرده و به معاملات پاکت آپشن با ربات استفاده بپردازید.

حفظ امنیت حساب بروکر پاکت آپشن

حتما می‌دانید که هر مشتری صرف نظر از وضعیت حقوقی خود، تنها می‌تواند یک حساب واقعی در بروکر پاکت آپشن داشته باشد. در صورت مشاهده ثبت نام دوباره، بروکر این حق را دارد که از معامله شما در حساب هایتان جلوگیری کند.

مشتریان باید اطلاعات کاربری خود را حفظ کرده و در اختیار فردی دیگر قرار ندهند. در صورت از دست رفتن اطلاعات، مشتری ملزم است که با از طریق وب سایت بدون فیلتر پاکت آپشن با بروکر ارتباط برقرار کند تا دسترسی به مبالغ حساب مسدود شود.

تمام واریزها و برداشت از حساب پاکت آپشن از بخش کابین انجام می‌شود و این بروکر هیچوقت از طریق ایمیل، چت، تلفنی و غیره به واریز یا برداشت مشتریان نمی‌پردازد.

حساب های معاملاتی بر اساس دلار آمریکا تنظیم شده‌اند. اگر مشتری با ارز دیگری اقدام به واریز به حساب پاکت آپشن کند، مبلغ موردنظر به طور اتوماتیک در پاکت آپشن به ارز اصلی حساب یعنی دلار آمریکا تبدیل می‌شود.

حداقل میزان واریز به حساب های معاملاتی پاکت آپشن 50 دلار آمریکا یا معادل آن در ارزهای دیگر است و حداقل میزان برداشت از حساب های معاملاتی 10 دلار آمریکا یا معادل آن است. توجه داشته باشید که به دلایل حفظ امنیت مبالغ مشتریان، برداشت ها باید از همان روش های واریزی که توسط مشتری انجام شده است، انجام شود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

پاکت آپشن و معامله مطمئن ???? روش های معامله امن پاکت آپشن???? امکانات بروکر پاکت آپشن ⚡بروکر رگوله شده پاکت آپشن✨ معامله با ربات های بروکر PocketOption

سوالات متداول بروکر پاکت آپشن معتبر PocketOption

چرا از خدمات بروکر پاکت آپشن استفاده کنیم؟

بروکر پاکت آپشن با سالها تجربه ارائه خدمات مالی در زمینه های معاملات فارکس،‌ معاملات CFD پاکت آپشن، باینری آپشن و معاملات اجتماعی، توانسته در بسیاری از زمینه ها از خود سرعت عمل و کیفیت عالی نشان دهد و یک بروکر ایده‌آل برای بسیاری از مشتریانش شود. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

آیا معامله در پاکت آپشن امن است؟

برای معامله در پلتفرم بروکر پاکت آپشن و استفاده از امکانات آن بدیهی است قوانین و مقرراتی در نظر گرفته شده است تا امنیت معامله گران تامین شده و همینطور محیطی بدون استرس برای معامله گران ایجاد شود. پس از افتتاح حساب در بروکر PocketOption می‌توانید بدون نگرانی به معامله در این پلتفرم بپردازید.

آیا بروکر پاکت آپشن رگوله است؟

بروکر پاکت آپشن دارای مجوز از رگولاتور IFMRRC یا مرکز تنظیم روابط بازار مالی (Financial Market Relations Regulation Center) است. این یکی از مهمترین عواملی است که می‌توانید بر اساس آن به یک بروکر اعتماد کنید و بدون نگرانی در پاکت آپشن رگوله فعالیت کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

آیا امکان معامله با ربات در پاکت آپشن وجود دارد؟

می‌توان به انواع ربات های معاملاتی در پلتفرم های متاتریدر 4 و متاتریدر 5 در پاکت آپشن دسترسی پیدا کرد. ربات های مشهور با کارایی بالا معمولا به طور مداوم به روز رسانی می‌شود و به روش های مختلف در دسترس معامله گران قرار می‌گیرند.

چطور امنیت حساب پاکت آپشن را حفظ کنیم؟

مشتریان باید اطلاعات کاربری خود را حفظ کرده و در اختیار فردی دیگر قرار ندهند. در صورت از دست رفتن اطلاعات، مشتری ملزم است که با بروکر معاملاتی پاکت آپشن ارتباط برقرار کند تا دسترسی به مبالغ حساب مسدود شود.



ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: ثبت نام در بروکر پاکت آپشن , اعتبار بروکر پاکت آپشن , وب سایت رسمی پاکت آپشن , سودآوری در پاکت آپشن , سیگنال ها در پاکت آپشن , مدیریت ریسک پاکت آپشن , افتتاح حساب PocketOption , فارسیPocketOption ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????نحوه شرکت در قرعه کشی سال جدید لایت فایننس????

سال دیگری در حال به پایان رسیدن است و مشتریان بروکر لایت فایننس در انتظار قرعه کشی سال جدید دیگری برای 2023 هستند. همین حالا با ثبت نام در بروکر لایت فایننس وارد قرعه کشی بزرگ لایت فایننس شوید و فرصت برنده شدن جوایز نفیس را از دست ندهید.

قرعه کشی سال نو 2023 لایت فایننس فارسی از روز اول دسامبر سال 2022 شروع می‌شود و تا آخرین روز ماه ژانویه سال 2023 یعنی 31 ژانویه ادامه پیدا می‌کند. بنابراین بهتر است سریعتر اقدامات لازم را برای شرکت در قرعه کشی لایت فایننس انجام دهید و شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهید.

در این مطلب به نحوه شرکت در این قرعه کشی بزرگ و همینطور قوانین لایت فایننس در این مورد و مقررات شرکت کردن و نحوه دریافت جوایز و به طور کلی هر چیزی که باید در مورد این طرح ویژه بدانید، می‌پردازیم.

برای افتتاح حساب در بروکر لایت فارکس  liteforexاینجا را کلیک کنید.

قرعه کشی جوایز نفیس 2023 لایت فایننس ✨ نحوه شرکت در قرعه کشی سال 2023 لایت فایننس ???? قوانین شرکت در قرعه کشی LiteFinance ???? جوایز قرعه کشی لایت فایننس????

نحوه شرکت در قرعه کشی 2023 لایت فایننس

اولین قدم این است که به افتتاح حساب بروکر لایت فایننس بپردازید. پس از ثبت نام شما دسترسی خواهید داشت که حساب لایت فایننس خود را شارژ نمایید.

یکی از مهمترین ملزومات شرکت در این قرعه کشی این است که تا پایان آخرین روز یعنی 31 ژانویه 2023، به اندازه 1000 دلار یا بیشتر حساب لایت فایننس خود را شارژ نمایید. البته افتتاح حساب اجباری نیست و شما می‌توانید بدون افتتاح رسمی حساب نیز با واریز مبلغ موردنظر در قرعه کشی شرکت کنید.

مشتریانی که به میزان 1000 دلار یا بیشتر به حساب های بروکر لایت فایننس واریز انجام دهند به طور اتوماتیک در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند. توجه داشته باشید که هر حساب معاملاتی می‌تواند تنها یک بار در عرقه کشی شرکت کند.

پس از واریز به حساب لایت فایننس، شما یک شماره از طریق ایمیل خود دریافت خواهید کرد و اگر این شماره در قرعه کشی برنده شود، شما از جوایز ویژه‌ای برخوردار خواهید شد.

در نهایت کافی است توجه کافی به روند قرعه کشی و زمان پایان آن داشته باشید و روند معاملاتی خود را در پلتفرم لایت فایننس ادامه دهید. برنده های این قرعه کشی به صورت تصادفی از بین شرکت کنندگان انتخاب می‌شوند.

برای افتتاح حساب در بروکر لایت فارکس  liteforexاینجا را کلیک کنید.

جوایز قرعه کشی سال نو لایت فایننس LiteFinance

قرعه کشی در وب سایت رسمی بروکر لایت فایننس در 5 مرحله انجام می‌شود و شما می‌توانید در این قرعه کشی هیجان انگیز 5 بار شانس برنده شدن جوایز ویژه داشته باشید. در زیر به مراحل 5 گانه و جوایز هر مرحله اشاره کرده‌ایم. توجه داشته باشید ساعت ها در منطقه زمانی GMT+2 ارائه شده‌اند:

  • مرحله اول قرعه کشی در تاریخ 20 ژانویه 2023 در ساعت 12:00 برگزار می‌شود و جایزه آن یک دستگاه آیفون iPhone 14 Pro Max 1TB خواهد بود.
  • مرحله دوم قرعه کشی در تاریخ 23 ژانویه 2023 در ساعت 12:00 برگزار می‌شود و جایزه آن یک دستگاه iPad Pro خواهد بود.
  • مرحله سوم قرعه کشی در تاریخ 25 ژانویه 2023 در ساعت 12:00 برگزار می‌شود و جایزه آن یک دستگاه MacBook Pro 16خواهد بود.
  • مرحله چهارم قرعه کشی در تاریخ 27 ژانویه 2023 از ساعت 10:00 و هر 15 دقیقه در سایت بروکر LiteFinance برگزار می‌شود و جوایز نقدی به مشتریان اهدا می‌شود. در این مرحله 50 جایزه 50 دلاری قرعه کشی می‌شوند.
  • مرحله پنجم قرعه کشی در تاریخ 31 ژانویه 2023 از ساعت 10:00 و هر 15 دقیقه انجام می‌شود و جوایز نقدی به مشتریان ارائه می‌شود. در این مرحله 50 جایزه 10 دلاری قرعه کشی خواهد شد.
????مراحل قرعه کشی 2023 لایت فایننس جوایز قرعه کشی
????مرحله اول – 20 ژانویه 2023 iPhone 14 Pro Max 1TB
????مرحله دوم – 23 ژانویه 2023 iPad Pro
✨مرحله سوم – 25 ژانویه 2023 MacBook Pro 16
????مرحله چهارم – 27 ژانویه 2023 50 جایزه نقدی 50 دلاری
????مرحله پنجم – 31 ژانویه 2023 50 جایزه نقدی 10 دلاری

نحوه انتخاب برندگان قرعه کشی لایت فایننس

همانطور که گفتیم این قرعه کشی در سایت رسمی بروکر LiteFinance از تاریخ اول دسامبر 2022 تا 31 ژانویه 2023 در پنج مرحله مختلف با جوایز ویژه برگزار می‌شود.

پس از واریز به میزان 1000 دلار یا بیشتر به حساب بروکر لایت فایننس خودتان، یک شماره قرعه کشی به شما تعلق می‌گیرد. این شماره چهار رقمی است و شما باید آن را بدانید تا از برنده شدن اطلاع پیدا کنید.

پس از دریافت شماره قرعه کشی خود، نام شما به لیست شرکت کنندگان در پلتفرم بروکر لایت فایننس اضافه می‌شود و شما می‌توانید خود را بین دیگر شرکت کنندگان این قرعه کشی بزرگ مشاهده کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر لایت فارکس  liteforexاینجا را کلیک کنید.

شماره برنده از طریق یک سیستم و الگوریتم واضح و روشن انتخاب می‌شود. به این صورت که شماره برنده از قیمت Bid 4 جفت ارز بروکر لایت فایننس ایجاد می‌شود. اگر فرض کنیم که هر عدد شماره چهار رقمی قرعه کشی با حروف WXYZ مشخص شود، این اعداد به این صورت انتخاب خواهند شد:

  • W – آخرین عدد قیمت Bid جفت ارز AUD/USD
  • X – آخرین عدد قیمت Bid جفت ارز EUR/USD
  • Y – آخرین عدد قیمت Bid جفت ارز GBP/USD
  • Z – آخرین عدد قیمت Bid جفت ارز USD/JPY

شماره شرکت کننده‌ای که کاملا با اعداد مربوط به قیمت جفت ارزهای بالا منطبق باشد، برنده خوش شانس آن مرحله در قرعه کشی بروکر لایت فایننس خواهد بود.

در صورتی که تعداد شرکت کنندگان قرعه کشی از عدد به دست آمده از فرمول بالا کمتر باشد یا تعداد شرکت کنندگان بیش از 9999 باشند، برنده از طریق فرمول زیر در سایت کارگزاری PocketOption به دست می‌آید:

شماره برنده = “تعداد شرکت کنندگان” ضرب در “شماره ایجاد شده از طریق الگوریتم” تقسیم بر “9999”

در صورتی که صاحب یک حساب زنده لایت فایننس قادر به دریافت جایزه در شرایط تعیین شده نباشد، شرکت کننده بعدی یا قبلی که در طول زمان قرعه کشی واریز به حساب لایت فایننس بیشتری انتخاب داده باشد، به عنوان برنده انتخاب خواهد شد.

قرعه کشی جوایز نفیس 2023 لایت فایننس ✨ نحوه شرکت در قرعه کشی سال 2023 لایت فایننس ???? قوانین شرکت در قرعه کشی LiteFinance ???? جوایز قرعه کشی لایت فایننس????

قوانین شرکت در قرعه کشی لایت فایننس LiteFinance

قرعه کشی سایت بدون فیلتر لایت فایننس دارای قوانین و مقررات مخصوص خود است که قبل از شرکت در قرعه کشی باید از آنها اطلاع داشته باشید تا احیانا با زیر پا گذاشتن قوانین از لیست شرکت کنندگان حذف نشوید.

توجه داشته باشید که شرکت کنندگانی که قبل از انجام قرعه کشی کل یا بخشی از مبلغ واریز شده به حساب زنده لایت فایننس را برداشت کنند، نمی‌توانند در قرعه کشی سال نو 2023 لایت فایننس برنده جایزه شوند.

همینطور شرکت کنندگانی که در زمان دو ماهه تعیین شده برای این مسابقات لایت فایننس هیچ فعالیت معاملاتی انجام ندهند، نمی‌توانند مشمول دریافت جایزه در این قرعه کشی شوند.

برای افتتاح حساب در بروکر لایت فارکس  liteforexاینجا را کلیک کنید.

هر برنده‌ای باید مسئولیت پرداخت مالیات و هر هزینه دیگری مربوط به جایزه با توجه به قوانین عمومی، باشد. همینطور بروکر لایت فایننس می‌تواند بدون نیاز به توضیحات در صورت سوظن به تخطی از قوانین، از ارائه جایزه خودداری کند.

همینطور اگر یک برنده از احراز هویت لایت فایننس در بخش پروفایل لایت فایننس خودداری کند و اطلاعات هویتی درخواستی را ارائه نکند، مشمول دریافت جایزه نخواهد بود.

همینطور به یاد داشته باشید که هر مشتری تنها می‌تواند برنده یک جایزه باشد و نمایندگان بروکر لایت فایننس و کارکنان آن و همینطور بستگان آنها اجازه شرکت در این قرعه کشی را ندارند.

با شرکت در این قرعه کشی در وب سایت رسمی بروکر لایت فایننس، شما تمام قوانین و شرایط این قرعه کشی را قبول کرده‌اید و لایت فایننس این حق را دارد شرایط و قوانین قرعه کشی را در هر زمانی تغییر دهد.

امنیت اطلاعات و حریم شخصی در لایت فایننس

بروکر معتبر لایت فایننس به مشتریان خود اطمینان داده است که با شرکت در این قرعه کشی اطلاعات شخصی مشتریان و برندگان بدون اجازه آنها منتشر نخواهد شد و حتی می‌توانید از عدم انتشار نام خود نیز اطمینان حاصل کنید.

البته ممکن است از برندگان دعوت شود در طرح های تبلیغاتی، مصاحبه ها و گزارش های تصویری و ویدیویی بروکر لایت فایننس شرکت کنند و از تجربه خود در مسابقه لایت فایننس بگویند. در این شرایط نیز خطری اطلاعات شخصی مشتریان و برندگان را تهدید نمی‌کند.

به طور کلی بروکر لایت فایننس یک بروکر رگوله شده و معتبر است که از طرف یکی از معتبر ترین رگولاتورهای دنیا یعنی کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس CySEC مجوز دریافت کرده است و شما به راحتی می‌توانید بدون نگرانی به ثبت نام در کارگزاری LiteFinance بپردازید و از خدمات آن بهره مند شوید.

برای افتتاح حساب در بروکر لایت فارکس  liteforexاینجا را کلیک کنید.

قرعه کشی جوایز نفیس 2023 لایت فایننس ✨ نحوه شرکت در قرعه کشی سال 2023 لایت فایننس ???? قوانین شرکت در قرعه کشی LiteFinance ???? جوایز قرعه کشی لایت فایننس????

سوالات متداول قرعه کشی سال نو 2023 بروکر لایت فایننس

زمان قرعه کشی سال نو 2023 لایت فایننس چیست؟

قرعه کشی سال نو 2023 لایت فایننس از روز اول دسامبر سال 2022 شروع می‌شود و تا آخرین روز ماه ژانویه سال 2023 یعنی 31 ژانویه ادامه پیدا می‌کند. بنابراین بهتر است سریعتر اقدامات لازم را برای شرکت در قرعه کشی و افتتاح حساب بروکر LiteFinance انجام دهید و شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهید.

برندگان قرعه کشی 2023 لایت فایننس چگونه انتخاب می‌شوند؟

پس از واریز به میزان 1000 دلار یا بیشتر به حساب بروکر لایت فایننس خودتان، یک شماره قرعه کشی به شما تعلق می‌گیرد. این شماره چهار رقمی است و شما باید آن را بدانید تا از برنده شدن اطلاع پیدا کنید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

برای شرکت در قرعه کشی حساب لایت فایننس را چقدر شارژ کنیم؟

یکی از مهمترین ملزومات شرکت در این قرعه کشی این است که تا پایان آخرین روز یعنی 31 ژانویه 2023، به اندازه 1000 دلار یا بیشتر حساب لایت فایننس خود را شارژ نمایید. البته افتتاح حساب اجباری نیست و شما می‌توانید بدون افتتاح رسمی حساب نیز با واریز مبلغ موردنظر در قرعه کشی شرکت کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر لایت فارکس  liteforexاینجا را کلیک کنید.

جوایز قرعه کشی 2023 لایت فایننس چیست؟

  • جایزه مرحله اول یک دستگاه آیفون iPhone 14 Pro Max 1TB خواهد بود.
  • جایزه مرحله دوم یک دستگاه iPad Pro خواهد بود.
  • جایزه مرحله سوم یک دستگاه MacBook Pro 16خواهد بود.
  • در مرحله چهارم قرعه کشی 50 جایزه 50 دلاری قرعه کشی می‌شوند.
  • در مرحله پنجم قرعه کشی 50 جایزه 10 دلاری قرعه کشی می‌شوند.

چه مشتریانی نمی‌توانند در قرعه کشی لایت فایننس شرکت کنند؟

توجه داشته باشید که شرکت کنندگانی که قبل از انجام قرعه کشی کل یا بخشی از مبلغ واریز شده به حساب زنده LiteFinance را برداشت کنند، نمی‌توانند در قرعه کشی سال نو 2023 لایت فایننس برنده جایزه شوند. همینطور شرکت کنندگانی که در زمان دو ماهه تعیین شده برای این مسابقات لایت فایننس هیچ فعالیت معاملاتی انجام ندهند، نمی‌توانند مشمول دریافت جایزه در این قرعه کشی شوند.



ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: قرعه کشی لایت فایننس , جوایز بروکر لایت فارکس , حساب های بروکر لایت فایننس , سایت بروکر LiteFinance , حساب زنده لایت فایننس , مسابقات بروکر لایت فایننس ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????امکانات معاملاتی بروکر پاکت آپشن PocketOption????

همانطور که می‌دانید بروکر پاکت آپشن PocketOption یک بروکر معاملاتی فارکس و CFD محسوب می‌شود که در سال 2017 شروع به کار کرد و دفتر اصلی آن در جزایر مارشال قرار گرفته است.

پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن شما به بیش از 100 نماد معاملاتی مختلف دسترسی خواهید داشت و به طور کلی بروکر پاکت آپشن به عنوان یکی از بهترین بروکرهای معاملاتی آپشن ها در بازار سرتاسر دنیا شناخته می‌شود.

پاکت آپشن در واقع یک بروکر باینری آپشن است که بیشتر برای معاملات باینری آپشن پاکت آپشن خود شهرت دارد و این قابلیت بین دیگر بروکرهای فارکس صنعت معاملاتی چندان رایج نیست.

با ورود به سایت بروکر پاکت آپشن شما قادر هستید در چهار بازار مالی مختلف و با بیش از 100 نماد به معامله و سودآوری بپردازید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

در این مطلب برای شما از مزایای این بروکر می‌گوییم و اینکه چطور می‌توانید از این امکانات از جمله حساب دمو پاکت آپشن و قابلیت های معاملات اجتماعی و کپی معاملات بهره مند شوید. به طور کلی هزینه معامله در پاکت آپشن نسبت به دیگر بروکرهای فارکس این صنعت در رده پایین و مقرون به صرفه قرار دارد.

 

چرا در پاکت آپشن معامله کنیم???? امکانات معامله در بروکر پاکت آپشن ⚡پلتفرم معاملاتی بروکر pocketOption ????خدمات مشتریان بروکر پاکت آپشن✨نمادهای معامله pocketoption

 

اعتبار و امنیت معاملات بروکر پاکت آپشن

بروکر پاکت آپشن از طرف مرکز تنظیم روابط بازار مالی بین‌المللی یا به طور مختصر IFMRRC موردتایید قرار گرفته و مجوز دریافت کرده است. این بروکر فارکس پاکت آپشن همینطور از قوانین Know-Your-Customer نیز پیروی می‌کند و همینطور برای اجتناب از کلاهبرداری و پولشویی قوانینی تعیین کرده است.

به طور کلی با ورود به سایت رسمی بروکر پاکت آپشن متوجه خواهید شد که با یک بروکر امن و قابل اعتماد طرف هستید که امنیت و حریم خصوصی کاربران خود را در اولویت قرار داده است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

این بروکر برای مشتریان خود محیطی را فراهم می‌کند که از سرمایه و اطلاعات شخصی خود به خوبی محافظت کنند. امنیت حساب پاکت آپشن یکی از مهمترین مسائلی است که هر معامله گر باید به آن توجه کند.

پاکت آپشن برای جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری در پاکت آپشن، برای تمام کارکنان خود دوره های آموزشی در مورد قوانین و مقررات امنیت اطلاعات و سرمایه مشتریان تعیین کرده است. همینطور شما می‌توانید از تعداد میلیونی مشتریان پاکت آپشن در مورد امنیت و اعتبار معامله در پاکت آپشن سوال کنید.

 

هزینه معاملات بروکر پاکت آپشن PocketOption

به یاد داشته باشید که هیچ کمیسیون پاکت آپشن از مشتریان دریافت نمی‌شود و هزینه اضافه یا پنهانی برای معامله گران و سرمایه گذاران در پاکت آپشن وجود ندارد.

به طور کلی هزینه معامله پاکت آپشن نسبت به دیگر بروکرها کم است و شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافه و تنها از طریق اسپردهای کم مربوط به نمادهای معاملاتی به خرید و فروش و سودآوری در پاکت آپشن بپردازید.

علاوه بر این، در سایت بروکر PocketOption برای مشتریان وفادار بونوس های جذابی تعبیه شده است تا بتوانید سودآوری خود را به حداکثر برسانید و در کنار سود معاملات، درصدی نیز از بونوس ها دریافت کنید.

این بونوس های پاکت آپشن را شما می‌توانید از طریق کدهای بونوس و همینطور سیستم کش بک پاکت آپشن دریافت کنید و درآمدزایی فرعی در پلتفرم پاکت آپشن داشته باشید.

به طور کلی در سیستم کش بک بروکر پاکت آپشن شما می‌توانید 1 درصد از حجم معاملاتی خود را از طریق کش بک دریافت کنید. در مورد درصد درآمدزایی نیز شما می‌توانید حتی تا 93 درصد سودآوری از معاملات خود در حیطه جفت ارزها داشته باشید.

 برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

????هزینه استفاده از امکانات پاکت آپشن میزان هزینه
????هزینه واریز به حساب پاکت آپشن بدون هزینه
????هزینه برداشت از حساب پاکت آپشن بدون هزینه
????هزینه عدم فعالیت بدون هزینه
⚡هزینه ایجاد حساب پاکت آپشن بدون هزینه
????اسپرد پاکت آپشن اسپرد شناور از 1.1 پیپ

 

امکانات حساب بروکر پاکت آپشن PocketOption

پس از افتتاح حساب در پاکت آپشن شما می‌توایند از امکانات وسیع این بروکر بهره بگیرید. حساب زنده پاکت آپشن در واقع انتخابی است که همه نوع معامله گران از معامله با تجربه گرفته تا معامله گر تازه کار به راحتی می‌توانند از آن بهره بگیرند.

پاکت آپشن برای سادگی، تنها یک نوع حساب زنده پاکت آپشن ارائه می‌کند و نیازی نیست که به مقایسه حساب های مختلف بپردازید و خود را بین حساب ها سردرگم کنید.

حداقل واریز حساب پاکت آپشن مبلغ 50 دلار آمریکا تعیین شده است که نسبت به دیگر بروکرهای فارکس مبلغ کم و مناسبی به نظر می‌رسد. همینطور برای حداقل برداشت از حساب پاکت آپشن نیز شما می‌توانید حداقل 10 دلار آمریکا را برداشت نمایید.

روند ثبت نام بروکر PocketOption بسیار ساده و سریع است و به راحتی می‌توانید با ارائه اطلاعات خود در چند دقیقه آماده معامله باشید. حساب معاملاتی پاکت آپشن به راحتی قابل استفاده است و برای معامله گران تازه و همینطور متخصصان امکانات مختلفی در آن ارائه شده است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

شما می‌توانید از حداکثر 1:1000 اهرم پاکت آپشن و حداقل معاملات 1 دلاری در بروکر پاکت آپشن لذت ببرید. علاوه بر این شما این امکان را دارید که از حساب دمو پاکت آپشن بدون محدودیت و هزینه استفاده کنید و پس از اینکه اطمینان کافی به استراتژی خود پیدا کردید به سادگی حساب دمو خود را به واقعی تبدیل کنید.

 

معامله فارکس و CFD در پاکت آپشن???? معامله CFD پاکت آپشن ترفندهای معاملاتی پاکت آپشن ????مقایسه باینری آپشن و فارکس PocketOption ⚡استراتژی های فارکس پاکت آپشن✨

 

پلتفرم های معاملاتی بروکر پاکت آپشن PocketOption

با ورود به سایت بروکر پاکت آپشن می‌توانید از دو پلتفرم محبوب برای معاملات خود استفاده کنید: پلتفرم متاتریدر 4 و متاتریدر 5 پاکت آپشن. این پلتفرم ها به چندین زبان روز دنیا ارائه می‌شوند و شما می‌توانید طبق نیازهای خود یکی از این دو پلتفرم محبوب را انتخاب کنید.

به طور کلی متاتریدر 4 پاکت آپشن به دلیل امکانات بسیار و حمایت جامعه طرفداران و ابزارهایی که برای آن ساخته شده است، پس از سالها هنوز محبوب است و می‌توانید در معاملات پاکت آپشن از آن بهره بگیرید.

از طرف دیگر، پلتفرم متاتریدر 5 پاکت آپشن به دلیل جدیدتر بودن دارای امکانات جدیدی است و همینطور از ابزار تحلیل تکنیکال و اندیکاتورهای بیشتری بهره مند است که باعث می‌شود بخشی از معامله گران نیز به سمت این پلتفرم کشیده شوند.

شما می‌توانید از طریق نصب اپلیکیشن دسکتاپ، اپلیکیشن موبایل پاکت آپشن یا از طریق پلتفرم معاملاتی وب پاکت آپشن، از امکانات پاکت آپشن بهره بگیرید.

از طریق این راه ها شما می‌توانید هشدارهای قیمتی و نوتیفیکشن های اختصاصی دریافت کنید و از انواع دستورهای معاملاتی پاکت آپشن بهره بگیرید. همینطور می‌توانید اندیکاتورهای پاکت آپشن را شخصی سازی کنید و تاریخچه معاملات خود را دنبال کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

نمادهای معاملاتی بروکر پاکت آپشن PocketOption

همانطور که گفتیم در سایت کارگزاری پاکت آپشن شما می‌توانید به بیش از 100 نماد معاملاتی دسترسی پیدا کنید. پاکت آپشن امکان معامله باینری آپشن با درصدهای پرداخت بالا را برای مشتریان فراهم می‌کند.

از انواع نمادهای معاملاتی بروکر پاکت آپشن می‌توانید به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیش از 45 جفت ارز معاملاتی
  • 6 نماد کالای گرانبها از جمله نفت برنت، طلا، نقره و گار طبیعی
  • بیش از 30 سهام شرکت های معتبر
  • 10 کریپتوکارنسی در پاکت آپشن از جمله بیت کوین
  • 15 شاخص معاملاتی از جمله SP500

شما می‌توانید به راحتی از بین این نمادهای معاملاتی گزینه های دلخواه خود را پیدا کرده و معامله کنید. با توجه به تنوع بالای نمادهای بروکر پاکت آپشن شما می‌توانید به تنوع بخشی معاملات خود بپردازید تا ریسک از دست دادن سرمایه خود را به حداقل برسانید.

 

ابزار سودآوری در بروکر پاکت آپشن PocketOption

در سایت بدون فیلتر بروکر پاکت آپشن این امکان وجود دارد که از طریق دو ابزار و سیستم اصلی به تحلیل بازار و سودآوری بپردازید. این دو روش شامل سیگنال های معاملاتی و قابلیت معاملات اجتماعی در پاکت آپشن می‌شود.

از طریق این روش ها شما می‌توانید استراتژی های پاکت آپشن خود را بهبود ببخشید و با دیگر معامله گران تعامل کنید،‌ ایده های معاملاتی رد و بدل نمایید و تکنیک های جدیدی برای معامله کشف کنید.

سیستم معاملات اجتماعی پاکت آپشن یک دنیای فوق‌العاده از روابط و تعامل بین معامله گران را جلوی شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید ترفندها و استراتژی های خود را به راحتی به اشتراک بگذارید.

از طریق سیگنال های پاکت آپشن نیز شما می‌توانید پیش بینی های مربوط به آینده بازارهای معاملاتی را مشاهده کنید و گزینه‌ای که با آن موافق هستید را انتخاب کرده و طبق آن معامله کنید و به سودآوری دست پیدا کنید.

شما می‌توانید بدون نیاز به توسعه و خلق استراتژی های معاملاتی خود، به کپی کردن استراتژی های معاملاتی پاکت آپشن دیگران بپردازید و بدون نیاز به دانش تخصصی در مورد بازار از تجربه دیگران بهره بگیرید. این امکانات کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

خدمات مشتریان بروکر پاکت آپشن PocketOption

بروکر پاکت آپشن دارای یکی از بهترین خدمات مشتریان در صنعت معاملات فارکس است و برای شما انواع مختلفی از راه های ارتباطی را فراهم کرده است تا به سادگی با خدمات مشتریان پاکت آپشن ارتباط برقرار کنید.

خدمات مشتریان در بروکر پاکت آپشن به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته در اختیار شما هست و بدون تعطیلی در آخر هفته ها شما می‌توانید مشکلات خود را با کارکنان و مشاوران متخصص پاکت آپشن در میان بگذارید و همینطور جواب سوالهای خود را به سرعت دریافت کنید.

شما می‌توانید از راه های مختلف از جمله ارسال ایمیل، تماس تلفنی با مشاوران بروکر پاکت آپشن و ارسال پیام از طریق فرم تماس با پشتیبانی مشتریان پاکت آپشن ارتباط برقرار کنید.

طبق تجربه پشتیبانی مشتریان این بروکر به سرعت پاسخگوی شما خواهد بود و معمولا در مدت زمان 2 تا 5 دقیقه با شما ارتباط برقرار خواهد شد. بنابریان به سرعت می‌توانید جواب مشکلات خود را در هنگام معامله در پلتفرم بروکر پاکت آپشن را پیدا کنید.

 

تحریم اپل بر متاتریدر 4 و 5 آیفون???? حذف MT4 و MT5 از اپ استور ❗ دانلود متاتریدر 4 و متاتریدر 5 برای آیفون ✨بهترین روش دسترسی به متاتریدر در دسکتاپ و اندروید????

 

سوالات متداول مزایای معامله در بروکر پاکت آپشن

آیا معامله در پاکت آپشن امن است؟

بروکر پاکت آپشن از طرف مرکز تنظیم روابط بازار مالی بین‌المللی یا به طور مختصر IFMRRC موردتایید قرار گرفته و مجوز دریافت کرده است. این بروکر فارکس پاکت آپشن همینطور از قوانین Know-Your-Customer نیز پیروی می‌کند و همینطور برای اجتناب از کلاهبرداری و پولشویی قوانینی تعیین کرده است. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

پلتفرم های پاکت آپشن شامل چه مواردی می‌شود؟

با افتتاح حساب در بروکر PocketOption می‌توانید از دو پلتفرم محبوب برای معاملات خود استفاده کنید: پلتفرم متاتریدر 4 و متاتریدر 5 پاکت آپشن. این پلتفرم ها به چندین زبان روز دنیا ارائه می‌شوند و شما می‌توانید طبق نیازهای خود یکی از این دو پلتفرم محبوب را انتخاب کنید.

 

حداقل واریز و برداشت از حساب پاکت آپشن چقدر است؟

حداقل واریز به حساب پاکت آپشن مبلغ 50 دلار آمریکا تعیین شده است که نسبت به دیگر بروکرهای فارکس مبلغ کم و مناسبی به نظر می‌رسد. همینطور برای حداقل برداشت از حساب پاکت آپشن نیز شما می‌توانید حداقل 10 دلار آمریکا را برداشت نمایید.

 

هزینه معامله در بروکر پاکت آپشن چقدر است؟

به طور کلی هزینه معامله پاکت آپشن نسبت به دیگر بروکرها کم است و شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافه و تنها از طریق اسپردهای کم مربوط به نمادهای معاملاتی به خرید و فروش و سودآوری در پاکت آپشن بپردازید.

 

از چه طریقی می‌توان با خدمات مشتریان پاکت آپشن ارتباط برقرار کرد؟

شما می‌توانید از راه های مختلف از جمله ارسال ایمیل، تماس تلفنی با مشاوران بروکر پاکت آپشن و ارسال پیام از طریق فرم تماس با پشتیبانی مشتریان پاکت آپشن ارتباط برقرار کنید.




ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: ثبت نام در بروکر پاکت آپشن , استراتژی های پاکت آپشن , پلتفرم بروکر پاکت آپشن , کریپتوکارنسی در پاکت آپشن , مزایای بروکر پاکت آپشن , استراتژی بروکر PocketOption ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????ترندهای بازار بروکر پاکت آپشن PocketOption????

ساده ‌ترین راه توصیف یک ترند در بازار پاکت آپشن این است که یک ترند صعودی در واقع زمانی ایجاد می‌شود که قیمت ها حداکثرهای بالا و پایین را به طور مرتب حفظ می‌کند. از طرف دیگر ترند نزولی زمانی ایجاد می‌شود که قیمت حداقل های بالا و پایین را برای مدت قابل توجهی حفظ کند.

با این حال ترندها همیشه وجود ندارد و دوره‌هایی از ثبات قیمتی ممکن است برای نمادهای معاملاتی به وجود بیاید. پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن به راحتی می‌توانید وضعیت در حال ترند یا در حال ثبات را برای ارزهای مختلف مشاهده کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

قیمت معمولا در یک بازه خاصی نوسان می‌کند و سطوحی که قیمت را کنترل می‌کند را سطوح حمایت و مقاومت در پلتفرم پاکت آپشن می‌نامیم.

مورد دیگری که باید به آن توجه کنید آسانی تشخیص ترند است که به بازه زمانی کندل های پاکت آپشن که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. زمانی که شما به یک چارت پاکت آپشن 10 دقیقه‌ای یا 5 دقیقه‌ای نگاه می‌کنید، همه چیز کمی متفاوت است.

به طور کلی خواندن چارت های پاکت آپشن با بازه زمانی بیشتر ساده‌تر است. در این حالت بهتر می‌توان ترند را شناسایی کرد و مناطق ثبات قیمت کوتاه ‌تر است. شما همینطور ممکن است متوجه شوید که پس از ثبات،‌ قیمت نزدیکتر به خط ترند حرکت می‌کند.

????مراحل سودآوری با ترند در پاکت آپشن نحوه به کارگیری
✨شناسایی ترند استفاده از خط ترند و اندیکاتورها
????شناسایی حرکات اصلاحی با در نظر گرفتن روند کلی بازار
????استفاده از استراتژی ترند تشخیص نقاط ورود و خروج از معامله

شناسایی ترند در بازار بروکر پاکت آپشن

می‌توان گفت شناسایی ترند در واقع ترکیبی از هنر و علم است. ما پیشنهاد می‌کنیم که از چارت های بلندتر و همینطور فاصله کندل های بیشتر در وب سایت بروکر PocketOption استفاده کنید؛ از سه ساعت تا 1 روز. در این شرایط تشخیص ترند ساده تر خواهد بود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

برای رسم کردن یک خط ترند پاکت آپشن کافی است حداقل‌های بالا را در هنگام یک ترند صعودی و حداکثرهای پایین را در هنگام یک ترند نزولی به هم وصل کنید.

گام بعدی تشخیص سطوح مقاومت و حمایت و نظارت بر روی قیمت است. زمانی که قیمت یکی از این سطوح را می‌شکند، می‌توانید انتظار داشته باشید که ترند در آن سمت ادامه پیدا می‌کند. برای همین باید در این نقطه وارد معامله پاکت آپشن شوید.

پس از اینکه با شناسایی ترند با استفاده از امکانات سایت رسمی بروکر پاکت آپشن آشنایی پیدا کردید، زمان آن رسیده است که از ترند تشخیص داده شده به عنوان یک فرصت معاملاتی مناسب استفاده کنید.

ترندها در بروکر پاکت آپشن???? ترند صعودی و نزولی بروکر PocketOption ✨استراتژی مبنتی بر ترند پاکت آپشن استراتژی ????قدرت ترند پاکت آپشن شناسایی ترندها PocketOption????

خط ترند در معاملات پاکت آپشن چیست؟

خطوط ترند در سایت کارگزاری PocketOption در واقع خطوطی هستند که به سادگی قابل دنبال کردن و تشخیص هستند و معامله‌گران آنها را بر روی چارت‌های رسم می‌کنند تا دنباله‌ای از قیمت‌ها را به هم متصل کنند.

خطی که در نهایت حاصل می‌شود در ادامه برای اینکه جهت بازار را به معامله‌ گر نشان بدهد، استفاده می‌شود و معامله‌ گر بر اساس آن تصمیم می‌گیرد چه جهتی ارزش سرمایه‌گذاری بیشتری دارد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

درک جهت یک ترند، یکی از مقدماتی ‌ترین راه‌های افزایش احتمال انجام یک معامله سودآور است زیرا این کار به معامله ‌گران پاکت آپشن اطمینان می‌دهد که بازار معاملاتی به نفع آنها در حال حرکت است یا خیر.

خطوط ترندی که در چارت های بروکر پاکت آپشن دارای شیب نزولی هستند نشان می‌دهند که عرضه‌ بسیاری در بازار برای نماد معاملاتی موردنظر وجود دارد. این همینطور نشانه‌ آن است که شرکت‌ کنندگان بازار دارای تمایل بیشتری برای فروش نماد معاملاتی نسبت به خرید آن دارند.

بنابراین بهتر است در مواقعی که یک ترند نزولی در جریان است، از نگه داشتن معامله خرید خود خودداری کنید زیرا حرکت صعودی در زمانی که یک ترند بلندمدت پاکت آپشن در جریان است، احتمال کمی دارد.

از طرفی دیگر، یک ترند صعودی سیگنالی از تقاضای زیاد در بازار برای آن نماد معاملاتی پاکت آپشن محسوب می‌شود و نشان می‌دهد که احتمال ادامه روند افزایشی قیمت زیاد است.

خطوط ترند می‌توانند بسته به بازه زمانی و شیب خط، به اندازه‌ی زیادی نسبت به هم تفاوت داشته و متنوع باشند. برخی نمادهای معاملاتی برای ماه ‌ها، روزها یا حتی دقایق ترند نزولی یا ترند صعودی از خود نشان می‌دهد، در حالی که نمادهای دیگری وجود دارد که نوسان در آنها به یک محدوده تعلق دارد و دارای ترند افقی یا وضعیت ثبات هستند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

معامله با خطوط ترند پاکت آپشن PocketOption

همانطور که گفتیم یک خط ترند در واقع خطی است که حداکثرها و حداقل های قیمتی را به هم متصل می‌کند. اگر قیمت در سایت بروکر پاکت آپشن یک حداقل را ایجاد کند و سپس حداکثر بعدی و حداقل بالاتر را پس از آن شکل دهد،‌ می‌توانید با وصل کردن حداقل‌ها، یک خط ترند صعودی را درست کنید.

شما می‌توانید از خطوط ترند برای پیدا کردن بهترین نقاط برای باز کردن معامله خود استفاده کنید. شما باید صبر کنید تا کندل خط ترند را برای بار سوم لمس کند. در برخورد سوم در یک ترند صعودی در بروکر پاکت آپشن فارسی خرید کنید و در برخورد سوم در یک ترند نزولی، به فروش بپردازید.

برای تایید کردن و مطمئن شده از نقطه ورود به معامله خود، به دنبال الگوهای کندل استیک پاکت آپشن مانند کندل پوششی باشید و سپس وارد معامله در بروکر پاکت آپشن شوید.

حرکات اصلاحی ترند در بروکر پاکت آپشن PocketOption

یک ترند صعودی لزوما به این معنا نیست که فروشندگان در بازار معاملاتی فعال نیستند. در واقع فروشندگان در بازار معاملات پاکت آپشن به طور مداوم تلاش می‌کنند قیمت را کاهش دهند و این باعث نوسان در قیمت می‌شود.

زمانی که فروشندگان بازار موفق می‌شوند که کنترل بازار را بر عهده بگیرند، قیمت ها در بازار کاهش پیدا می‌کند و با ورود به سایت بروکر پاکت آپشن می‌توانید این روند کاهشی را مشاهده کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

این دقیقا چیزی است که ما به آن یک حرکت اصلاحی یا Correction Movement می‌گوییم. اما پس از آن خریداران بازار دوباره کنترل بازار را پس می‌گیرند و قیمت دوباره افزایش پیدا می‌کند.

همیشه در ذهن داشته باشید که حرکات اصلاحی در هر ترندی ایجاد می‌شوند و هیچ ترندی وجود ندارد که بدون نوسان و اصلاح به حرکت خود ادامه دهد. زمانی که ما یک ترند صعودی را در پلتفرم بروکر پاکت آپشن مشاهده می‌کنیم، ممکن است متوجه تعداد کندل نزولی بین کندل های صعودی شوید.

این ها در واقع مناطق اصلاحی هستند که سطوح حمایت و مقاومت را در طول ترند ایجاد می‌کنند و شما می‌توانید از آنها استفاده بهینه کنید تا بهترین زمان را برای ورود و خروج از معامله پاکت آپشن پیدا کنید.

ترندها در بروکر پاکت آپشن???? ترند صعودی و نزولی بروکر PocketOption ✨استراتژی مبنتی بر ترند پاکت آپشن استراتژی ????قدرت ترند پاکت آپشن شناسایی ترندها PocketOption????

آموزش استفاده از خطوط ترند در پاکت آپشن

برای استفاده از خطوط ترند شما باید آن را بر روی چارت بروکر پاکت آپشن رسم کنید. برای این کار در سایت کارگزاری پاکت آپشن، ابتدا چارت کندل ژاپنی را باز کنید. حالا بازه زمانی 1 دقیقه‌ای را برای کندل ها انتخاب کنید.

در ادامه گزینه ابزار گرافیکی را انتخاب کرده و بر روی گزینه خطوط ترند یا Trendlines در کابین بروکر پاکت آپشن کلیک کنید. حالا شما می‌توانید خطوط ترند خود را به راحتی رسم کنید و از آنها برای تصمیم گیری معاملاتی خود استفاده نمایید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

حالا باید تصمیم بگیرید که چه زمانی وارد معامله شوید. یکی از مهمترین کارها این است که حرکات اصلاحی را تشخیص دهید. در این حالت قیمت به طور موقتی تغییر جهت می‌دهد اما قدرت حرکت به اندازه‌ای نیست که ترند بازار پاکت آپشن را شکست دهد.

در حرکات اصلاحی پیشنهاد نمی‌شود که وارد معامله شوید. برای مثال در یک ترند صعودی زمانی که قیمت کاهش پیدا می‌کند، می‌توانید وارد معامله فروش شوید اما قیمت دوباره به سرعت تغییر جهت می‌دهد و ممکن است فرصت معاملاتی پاکت آپشن را از دست دهید.

به طور کلی استفاده از خطوط ترند می‌تواند به اندازه قابل توجهی برای رسیدن به اهداف شما موثر باشد. رسم کردن آنها بر روی چارت بسیار ساده است و این به شما کمک می‌کند یک ترند واقعی را در بازار معاملات پاکت آپشن فارسی تشخیص دهید.

استراتژی ترند قدرت در بروکر پاکت آپشن

استراتژی ترند قدرت یا Power Trend از اندیکاتور شاخص قدرت نسبی یا RSI بهره می‌گیرد. شاخص قدرت نسبی در واقع یک اندیکاتور تکنیکال است که در هنگام تحلیل در بازارهای معاملاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و پس از ورود به سایت PocketOption می‌توانید آن را به کار بگیرید.

این استراتژی به قدرت یا ضعف یک نماد معاملاتی بر اساس قیمت های بسته شدن یک دوره معاملاتی اخیر بستگی دارد. البته توجه داشته باشید که این اندیکاتور را با اندیکاتور قدرت نسبی اشتباه نگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

برای انتخاب اندیکاتور شاخص قدرت نسبی می‌توانید آن را از بین طیف وسیعی از ابزارهای تحلیل تکنیکال در پنل معاملاتی پاکت آپشن پیدا کنید و بر روی آن کلیک نمایید.

معامله گران متوجه شده‌اند که این اندیکاتور حرکات قیمتی را چند برابر می‌کند. اگر یک ترند صعودی وجود داشته باشد، خط سیگنال RSI بالا می‌رود. نقاط حداکثر و حداقل خط شاخص قدرت نسبی یک ابزار اضافه برای تحلیل و تفسیر بازار معاملات PocketOption محسوب می‌شود.

ترند اصلی مربوط به نماد معاملاتی یک ابزار مهم در اطمینان حاصل کردن از سیگنال های پاکت آپشن است که از اندیکاتور شاخص قدرت نسبی به دست می‌آید.

تشخیص ترند با اندیکاتور Aroon در پاکت آپشن

اندیکاتور آرون Aroon دارای دو نوع صعودی و نزولی است که برای ترندهای مختلف از آنها پس از ورود به سایت بدون فیلترشکن پاکت آپشن استفاده می‌کنیم.

در حالت عادی اندیکاتور Aroon بین مقدار صفر تا صد نوسان می‌کند اما می‌توانیم اندیکاتورهای پاکت آپشن صعودی و نزولی را در یک اسیلاتور ترکیب کنیم و کاری کنیم اندیکاتور صعودی بین 0 تا 100 و اندیکاتور نزولی بین صفر تا منفی صد نوسان کند.

بدین ترتیب این اسیلاتور بین مقدار صد و منفی صد نوسان می‌کند. اگر مقدار بر روی 0 قرار بگیرد، این نشان ‌دهنده‌ عدم وجود هیچ ترند در بازار پاکت آپشن است.

از اندیکاتور Aroon می‌توان با پیاده ‌سازی نسخه‌های صعودی و نزولی آن بر روی یک چارت یا اعمال کردن نسخه‌ ترکیب شده و در واقع اسیلاتور آن بر روی یک چارت ، استفاده کرد.

حرکت اندیکاتور بالاتر از نقطه‌ 70 نشان ‌دهنده‌ یک ترند قدرتمند پاکت آپشن است در حالی که حرکت اندیکاتور کمتر از 30، نشان می‌دهد که ترند قدرت زیادی ندارد. حرکات اندیکاتور بین مقادیر 30 و 70، نشان ‌دهنده‌ عدم قاطعیت در مورد قدرت ترند است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

همینطور تقاطع اندیکاتورها اگر بین مقادیر 30 و 70 اتفاق بیفتد نشانه‌ای از تایید است. برای مثال، اگر اندیکاتور صعودی بالاتر از اندیکاتور نزولی عبور کند، این تایید کننده‌ وجود یک ترند صعودی پاکت آپشن در بازار معاملاتی است.

ترندها در بروکر پاکت آپشن???? ترند صعودی و نزولی بروکر PocketOption ✨استراتژی مبنتی بر ترند پاکت آپشن استراتژی ????قدرت ترند پاکت آپشن شناسایی ترندها PocketOption????

سوالات متداول ترندهای بازار بروکر پاکت آپشن

تشخیص ترند پاکت آپشن در چه مواقعی ساده است؟

به طور کلی خواندن چارت های بروکر پاکت آپشن با بازه زمانی بیشتر ساده‌تر است. در این حالت بهتر می‌توان ترند را شناسایی کرد و مناطق ثبات قیمت کوتاه ‌تر است. شما همینطور ممکن است متوجه شوید که پس از ثبات،‌ قیمت نزدیکتر به خط ترند حرکت می‌کند. برای اطلاعات بیشتر از طریق  واتساپ و تلگرام با ما ارتباط برقرار کنید.

استراتژی ترند قدرت پاکت آپشن چیست؟

استراتژی ترند قدرت یا Power Trend از اندیکاتور شاخص قدرت نسبی یا RSI بهره می‌گیرد. شاخص قدرت نسبی در واقع یک اندیکاتور تکنیکال است که در هنگام تحلیل در بازارهای معاملاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و پس از افتتاح حساب در پاکت آپشن می‌توانید آن را به کار بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

نحوه رسم خط ترند پاکت آپشن چگونه است؟

برای رسم کردن یک خط ترند پاکت آپشن کافی است حداقل‌های بالا را در هنگام یک ترند صعودی و حداکثرهای پایین را در هنگام یک ترند نزولی به هم وصل کنید. گام بعدی تشخیص سطوح مقاومت و حمایت و نظارت بر روی قیمت است. زمانی که قیمت یکی از این سطوح را می‌شکند، می‌توانید انتظار داشته باشید که ترند در آن سمت ادامه پیدا می‌کند. برای همین باید در این نقطه وارد معامله پاکت آپشن شوید.

چطور با اندیکاتور Aroon در پاکت آپشن کار کنیم؟

حرکت اندیکاتور بالاتر از نقطه‌ 70 نشان ‌دهنده‌ یک ترند قدرتمند است در حالی که حرکت اندیکاتور کمتر از 30، نشان می‌دهد که ترند قدرت زیادی ندارد. حرکات اندیکاتور بین مقادیر 30 و 70، نشان ‌دهنده‌ عدم قاطعیت در مورد قدرت ترند پاکت آپشن است.

حرکات اصلاحی در پاکت آپشن چیست؟

زمانی که فروشندگان بازار موفق می‌شوند که کنترل بازار را بر عهده بگیرند، قیمت ها در بازار کاهش پیدا می‌کند و می‌توانید این روند کاهشی را مشاهده کنید. این دقیقا چیزی است که ما به آن یک حرکت اصلاحی یا Correction Movement می‌گوییم.

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: معامله با ترندها PocketOption , افتتاح حساب در پاکت آپشن , فرصت معاملاتی پاکت آپشن , سایت PocketOption , حساب مجازی PocketOption , انواع حساب بروکر پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

❗انواع اشتباهات در معامله پاکت آپشن????

معامله گران تازه کار معمولا پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن، دچار اشتباهات پرتکراری می‌شوند که باعث می‌شود سرمایه آنها از دست برود و دیگر اشتیاق زیادی به معامله در پلتفرم پاکت آپشن نداشته باشند.

این اشتباهات معمولا از قبل قابل پیش‌بینی است و شما می‌توانید اقدامات لازم را برای جلوگیری از آنها انجام دهید. بنابراین در کنار استراتژی های پاکت آپشن برای سودآوری شما باید استراتژی هایی برای جلوگیری از ضرر و اشتباه در معاملات پاکت آپشن داشته باشید.

در این مطلب به اشتباهات رایج و اقداماتی که باعث ضرر شما در معامله در پلتفرم بروکر پاکت آپشن می‌شود، می‌پردازیم و برای شما ترفندهایی را ارائه می‌کنیم تا سودآوری های شما توسط ضررهایتان از بین نرود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

????اشتباهات رایج در پاکت آپشن میزان خطر ضرر در معامله
????عدم داشتن استراتژی مدیریت ریسک ریسک بسیار بالا
❗اعتماد به نفس پایین در معاملات ریسک متوسط
????حجم بالای سرمایه مربوط به هر معامله ریسک بالا
????معامله در خلاف جهت ترند بازار ریسک بالا
⚡معامله در بازه زمانی کوتاه ریسک متوسط

استراتژی معاملاتی در بروکر پاکت آپشن PocketOption

شما باید یک استراتژی مناسب در معاملات پاکت آپشن داشته باشید تا از ضرر کردن پرهیز کنید. در واقع شما می‌توانید این را یک ضرورت در نظر بگیرید. یک استراتژی در پاکت آپشن می‌تواند شامل زمان معاملاتی خاص و ترفندهایی برای اینکه چطور سرمایه خود را مدیریت کنید، باشید.

اگر شما به طور مکرر ضرر کردن را تجربه کنید، احتمالا به اندازه کافی بر روی استراتژی های پاکت آپشن خود کار نکرده‌اید. یا اینکه شاید به طور کلی استراتژی ندارید. روش های ارائه شده در پاکت آپشن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که یک تجربه روان با حداقل ضرر را برای شما فراهم کنند.

از موارد ضروری که باید در استراتژی باشد، می‌توان به نمادهای معاملاتی، قوانین مدیریت سرمایه پاکت آپشن و زمان های خاص معامله، اشاره کرد.

پس از این شما می‌توانید یک تاکتیک مناسب را طراحی کنید که شما را به سودآوری در بروکر پاکت آپشن می‌رساند. در غیر اینصورت حرفه معاملاتی شما در سایت رسمی بروکر پاکت آپشن به راحتی می‌تواند با ضررهای فراوان به پایان برسد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

ریسک معامله پاکت آپشن???? انواع اشتباه پاکت آپشن ????معامله پر ریسک در بروکر PocketOption???? استراتژی های مدیریت سرمایه بروکر پاکت آپشن ⚡ بازه زمانی کوتاه پاکت آپشن

اعتماد به نفس معامله در بروکر پاکت آپشن

ضرر کردن جزوی عادی از روند معاملاتی است اما شما نباید اجازه دهید ضررهایتان تاثیر زیادی روی شما بگذارد و باعث ناامیدی در هنگام معامله در سایت رسمی بروکر PocketOption شود.

شاید شما به خوبی آموزش دیده‌اید و دانش زیادی در مورد بازارها و تحلیل تکنیکال دارید. با این وجود ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید. به طور رایجی ممکن است فردی دانش بالایی داشته باشد اما عدم داشتن اعتماد به نفس باعث شود معامله گر خوبی در پاکت آپشن فارسی نشود.

تجربه معاملاتی نیز اهمیت بالایی دارد. شما می‌توانید دارای یک استراتژی پاکت آپشن مناسب باشید اما برای استفاده بهینه از آن باید به اندازه کافی تمرین کنید و در شرایط مختلف بازار از آن استفاده کنید.

ممکن است تجربه کنید که چیز عجیبی در سودآوری 300 و 400 دلاری با یک سرمایه هزار دلاری در یک هفته وجود ندارد. با این حال از همان ابتدا طمع نداشته باشید. هوشمندانه شروع کنید، تنها چند صد دلار سرمایه گذاری در پاکت آپشن کنید و ببینید چطور پیش می‌رود.

در ادامه بهتر است با گذشت زمان مهارت های معاملاتی خود را بهبود ببخشید و همینطور دانش خود را برای ورود به سایت پاکت آپشن و استفاده حداکثری از آن بالا ببرید تا سودآوری قابل توجهی به دست آورید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

حجم و سرمایه هر معامله در بروکر پاکت آپشن

مواقعی وجود دارد که شما اطمینان بالایی دارید که چه اتفاقی برای معامله‌تان رخ خواهد داد. شما می‌توانید اسم های زیادی روی این بگذارید، حس ششم یا شانس.

صرف نظر از نامش، شما به احساسات خود اطمینان دارید و تصمیم می‌گیرید که در معامله بعدی خود حجم بالایی از موجودی حساب بروکر پاکت آپشن خود را اختصاص دهید.

چنین رفتاری شامل ریسک پاکت آپشن بسیاری می‌شود. اگر معامله موفقیت آمیز نباشد، ضرری که تجربه می‌کنید بسیار بزرگ و غیر قابل بازگشت خواهد بود. برای مثال یک معامله گر پاکت آپشن در گذشته تنها در معامله اول خود بیش از 25 درصد از سرمایه خود را از دست داده بود.

تکرار این اشتباه باعث می‌شود حساب های پاکت آپشن شما کاملا از موجودی خالی شود. طمع باعث می‌شود که سرمایه بسیاری را تنها به یک معامله در سایت بروکر پاکت آپشن اختصاص دهید.

شما باید هوشیار باشید و به احساسات خود اطمینان نکنید و دارای یک استراتژی مدیریت سرمایه پاکت آپشن مناسب و منطقی باشید. اکثر معامله بیشتر از 2 درصد از سرمایه اولیه خود را برای یک معامله خرج نمی‌کنند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله بدون ریسک در بروکر پاکت آپشن

برخی معامله گران با استفاده از استراتژی ها و ترفندهای پاکت آپشن مختلف معامله می‌کنند. این مشکلی ندارد اما زمانی که شما بیش از حد روی این ترفندها حساب باز کنید، مشکل ایجاد می‌شود و باید حتما فکری به حال آن بکنید.

باید به یاد داشته باشید که معامله بدون ریسک پاکت آپشن اصلا و ابدا وجود ندارد. این را می‌توانید از بسیاری از معامله گران حرفه‌ای پاکت آپشن بشنوید که هیچ راه جادویی برای ثروتمند شدن وجود ندارد.

بسیاری با این باور که ترفندهای مختلف حتما کارساز است وارد معامله شده و کل سرمایه خود را با این باور از دست می‌دهند. در حالی که هیچ کدام از استراتژی های بروکر پاکت آپشن صد در صد سودآور نیست و هیچ ترفندی وجود ندارد که در همه شرایط کارساز باشد.

موفقیت در معاملات به این مربوط می‌شود که از سرمایه خود محافظت کنید و در کنار آن، معاملات سودآور خود را پس از ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن افزایش دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

استراتژی مدیریت ریسک پاکت آپشن PocketOption

چیزی که باعث می‌شود در این راه موفق شوید،‌ داشتن یک استراتژی مدیریت ریسک پاکت آپشن مناسب، کنترل احساسات خود و دانستن زمان مناسب برای ورود و خروج از معامله است. حتی معامله گران حرفه‌ای نیز ضرر را تجربه می‌کنند.

شما نمی‌توانید با 100 درصد اطمینان جهت بازار پاکت آپشن را پیش بینی کنید اما با یک استراتژی مدیریت ریسک مناسب و وفادار ماندن به اصول حفاظت از موجودی حساب خود، ضررها آنقدر بزرگ نخواهد بود و جبران کردن آنها برایتان بسیار راحت می‌شود.

احساساتی که با موفقیت مقابله می‌کند، ترس است. ترس باعث می‌شود معامله گر اطمینان کافی نداشته باشد و تصمیمات اشتباهی بگیرد. مثلا با وجود اینکه اطلاعات کافی را برای یک معامله سودآور در پاکت آپشن دارید، ممکن است تعلل کنید و فرصت را از دست دهید.

متاسفانه در حالی که شما مردد هستید وارد معامله شوید، بازار تغییر می‌کند و ممکن است دیر وارد معامله شوید و سرمایه خود را از دست دهید. به این دلیل بهتر است تردید کمتری داشته باشید و سرنوشت معامله‌تان در وب سایت کارگزاری پاکت آپشن را در دستان خود بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

ریسک معامله پاکت آپشن???? انواع اشتباه پاکت آپشن ????معامله پر ریسک در بروکر PocketOption???? استراتژی های مدیریت سرمایه بروکر پاکت آپشن ⚡ بازه زمانی کوتاه پاکت آپشن

معامله در خلاف جهت بازار پاکت آپشن

یک اشتباه بسیار مهلک این است که در خلاف جهت ترند کلی بازار معاملاتی معامله انجام دهید. ترند نشان‌دهنده جهت قیمت است. بنابراین چه دلیل دارد بر خلاف آن معامله کنید. این می‌توانید به راحتی موجودی حساب پاکت آپشن شما را خالی کند.

برای مثال فرض کنید ترند بازار صعودی است. با این امید که بازار در یک نقطه تغییر جهت دهد، معامله گر می‌توانید سعی کند که یک معامله بر خلاف ترند بازار انجام دهد. این می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

در بسیاری از مواقع حرکات خلاف جهت ترند در بازار موقتی است و منجر به تغییر جهت بازار نمی‌شود. بنابراین شما باید از تغییر جهت ترند اطمینان حاصل کنید و سپس بر خلاف ترند فعلی با ورود به آدرس سایت رسمی پاکت آپشن، معامله کنید.

یک موقعیت دیگر این است که در همان محدود قیمتی دو معامله یکسان ثبت کنید. این نوع از اشتباه از طریق عصبانیت صورت می‌گیرد. در این حالت بازار در خلاف جهت پیش‌بینی شما حرکت می‌کند و شما متوجه ضرر در بروکر پاکت آپشن می‌شوید.

در این شرایط شما فکر می‌کنید بازار در حال اشتباه است و شما درست می‌کنید. به همین دلیل دوباره یک معامله دیگر با همان شرایط ثبت می‌کنید و دوباره ضرر می‌کنید. باید بدانید که بازار معاملاتی هیچ اهمیتی به احساسات شما در هنگام معامله در کارگزاری پاکت آپشن نمی‌دهد.

بازار فرصت های یکسانی برای همه فراهم می‌کند تا سودآوری کنند یا ضرر کنند. این به شما بستگی دارد که از این فرصت های معاملاتی پاکت آپشن استفاده کنید یا اینکه آنها را نادیده بگیرید و فرصت سودآوری را از دست بدهید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

بازه های زمانی معاملات پاکت آپشن PocketOption

در هنگام معامله نمادهای معاملاتی پاکت آپشن شما امکان انتخاب بازه های زمانی بسیار کوتاه را نیز دارید که یک قابلیت ویژه پاکت آپشن است که برای مشتریان خود فراهم کرده است. در نتیجه این امکان وجود دارد که در زمان بسیار کمی، سودآوری خوبی را تجربه کنید.

با این حال شما باید احساسات خود را کنترل کنید. بازه های زمانی کوتاه به این معنا است که شما فرصت سودآوری سریع را دارید. از طرف دیگر ممکن است برای تفکر منطقی برای معامله در وب سایت پاکت آپشن بدون فیلترشکن، فرصتی نداشته باشید.

به طور کلی معامله در بازه های زمانی مثلا 1 دقیقه‌ای تصمیم بدی نیست و حتی می‌تواند برای شما بسیار سودآوری پاکت آپشن بالایی داشته باشد. اما اگر فرصت تصمیم‌گیری زیادی نداشته باشید،‌ ممکن است نتوانید ضرر را کنترل کنید.

با تکرار این اشتباه برای چند بار، موجودی حسابتان خالی خواهد شد. برای مثال در گذشته گزارشی داشتیم که به همین صورت یک معامله گر پاکت آپشن ایران در حین 5 معامله 60 ثانیه‌ای پشت سر هم به اندازه 4 هزار دلار ضرر کرده است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

سوالات متداول اشتباهات رایج در معاملات پاکت آپشن

چگونه از اشتباه در معامله پاکت آپشن جلوگیری کنیم؟

این اشتباهات معمولا از قبل قابل پیش‌بینی است و شما می‌توانید اقدامات لازم را برای جلوگیری از آنها انجام دهید. بنابراین در کنار استراتژی های پاکت آپشن برای سودآوری شما باید استراتژی هایی برای جلوگیری از ضرر و اشتباه در معاملات پاکت آپشن داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

معامله خلاف ترند بازار پاکت آپشن چه عواقبی دارد؟

قبل از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن باید به یاد داشته باشید: یک اشتباه بسیار مهلک این است که در خلاف جهت ترند کلی بازار معاملاتی معامله انجام دهید. ترند نشان‌دهنده جهت قیمت است. بنابراین چه دلیل دارد بر خلاف آن معامله کنید. این می‌توانید به راحتی موجودی حساب پاکت آپشن شما را خالی کند.

آیا امکان معامله بدون ریسک پاکت آپشن وجود دارد؟

باید به یاد داشته باشید که معامله بدون ریسک پاکت آپشن اصلا و ابدا وجود ندارد. این را می‌توانید از بسیاری از معامله گران حرفه‌ای پاکت آپشن بشنوید که هیچ راه جادویی برای ثروتمند شدن وجود ندارد. هیچ کدام از استراتژی ها در بروکر پاکت آپشن صد در صد سودآور نیست و هیچ ترفندی وجود ندارد که در همه شرایط کارساز باشد.

نقش استراتژی در ضرر کردن پاکت آپشن چیست؟

اگر شما به طور مکرر ضرر کردن را تجربه کنید، احتمالا به اندازه کافی بر روی استراتژی های پاکت آپشن خود کار نکرده‌اید. یا اینکه شاید به طور کلی استراتژی ندارید. روش های ارائه شده در پاکت آپشن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که یک تجربه روان با حداقل ضرر را برای شما فراهم کنند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله در بازه زمانی کوتاه در پاکت آپشن چگونه است؟

در هنگام معامله نمادهای معاملاتی پاکت آپشن شما امکان انتخاب بازه های زمانی بسیار کوتاه را نیز دارید که یک قابلیت ویژه پاکت آپشن است که برای مشتریان خود فراهم کرده است. با این حال شما باید احساسات خود را کنترل کنید. بازه های زمانی کوتاه به این معنا است که شما فرصت سودآوری سریع را دارید. از طرف دیگر ممکن است برای تفکر منطقی برای معامله در سایت بروکر PocketOption، فرصتی نداشته باشید.

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: معاملات در PocketOption , استراتژی های پاکت آپشن , ریسک پاکت آپشن , معامله سودآور در پاکت آپشن , شارژ حساب پاکت اپشن , آموزش بروکر پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????نحوه معامله رمزارزها در بروکر آمارکتس AMarkets????

امروزه بیش از 19 هزار کریپتوکارنسی مختلف وجود دارد و هر روز به شمار آنها اضافه می شود. از این رو شما نیز می‌توانید با ثبت نام در بروکر آمارکتس AMarkets بخشی از دنیای هیجان انگیز رمزارزها باشید.

از طرفی معاملات کریپتو در آمارکتس فرصت های بزرگی برای شما فراهم می‌کند و از طرفی دیگر چنین تنوع و گستردگی می‌توانید برای معامله گران تازه کار پیچیده به نظر برسد.

در این مورد سوالهای بسیاری پیش می‌آید مانند چگونه به معامله کریپتوکارنسی ها در آمارکتس بپردازیم، چگونه بهترین کریپتوکارنسی را برای معامله انتخاب کنیم و چه استراتژی برای معامله آنها مناسب است.

در این مطلب از جدیدترین امکانات اضافه شده برای معامله ارزهای دیجیتال بروکر آمارکتس و همینطور نحوه معامله کریپتوکارنسی ها در این پلتفرم را برای شما شرح داده‌ایم.

 

برای افتتاح حساب در بروکر ای مارکتس  Amarketsاینجا را کلیک کنید.

 

شروع معامله ارزهای دیجیتال آمارکتس AMarkets

برای معامله موفقیت آمیز در زمینه ارزهای دیجیتال بروکر آمارکتس بهتر است به تحلیل معاملات معامله گران حرفه‌ای بپردازید و سعی کنید اعمال آنها را تکرار کرده و در ابتدا دقیقا مانند آنها عمل کنید.

پس از آن می‌توانید در وب سایت رسمی بروکر آمارکتس به صورت موفقیت آمیزی استراتژی های خود را اعمال کرده و سبک معاملاتی خود را برای معامله کریپتوکارنسی ها خلق نمایید. معامله گران حرفه‌ای به طور کلی به دو گروه تقسیم می‌شوند:

1 – متخصصان تحلیل تکنیکال: این معامله گران حرفه‌ای تصمیم های خود را بر اساس تحلیل تکنیکال از جمله الگوهای چارتی و اندیکاتورهای آمارکتس انجام می‌دهند. این افراد می‌توانند تقریبا در هر رمزارزی سرمایه گذاری کنند.

2 – معامله گران فاندامنتال متمرکز روی چند کریپتو: این نوع معامله گران حرفه‌ای به مطالعه و بررسی ترندهای کلیدی مربوط به چند رمزارز می‌پردازند و عمدتا بر اساس عناصر فاندامنتال معامله باز می‌کنند.

به طور کلی معامله رمزارزها در پلتفرم آمارکتس تفاوت چندانی با معامله دیگر انواع نمادهای معاملاتی آمارکتس ندارد. هر دو نوع معامله گران تازه کار و معامله گران حرفه‌ای برای سودآوری به خرید و فروش رمزارزها می‌پردازند. تنها تفاوت این است که معامله گران حرفه‌ای به طور ثابت‌تری سودآوری می‌کنند.

 

برای افتتاح حساب در بروکر ای مارکتس  Amarketsاینجا را کلیک کنید.

آموزش معامله کریپتوکارنسی ها در آمارکتس

برای معامله رمزارزها ابتدا باید یک بازه زمانی مشخص برای معامله خود پیدا کنید. ممکن است جزو معامله گرانی باشید که دوست دارید معاملات خود را چندین روز باز نگه دارید یا اینکه صرفا سعی می‌کنید در سایت رسمی AMarkets به اسکالپینگ بپردازید.

بسیاری از معامله گران تازه کار آمارکتس می‌پرسند که بهترین بازه زمانی برای معامله کریپتوکارنسی ها چیست. جواب گزینه‌ای است که شما بیشتر از همه با آن احساس راحتی می‌کنید.

در ادامه بهتر است یک یا چند کریپتو محدود را برای شروع انتخاب کنید. در مورد آنها تحقیق کنید. اینکه چه کسی آن را خلق کرده است و چرا. اینکه محدوده معاملاتی میانگین آن برای یک دوره خاص چقدر است و سوالاتی از این قبیل.

حالا سراغ داده های تاریخی بروید تا قابل اطمینان ترین الگوهای چارتی آمارکتس را برای رمزارز موردنظر خود پیدا کنید. شما می‌توانید این کار را به صورت دستی در پلتفرم بروکر آمارکتس انجام دهید یا اینکه از نرم افزار های اتوماتیک استفاده کنید.

در نهایت شما باید این الگوهای چارتی را به صورت آنی امتحان کنید و با استفاده از آنها به سودآوری در آمارکتس بپردازید. معامله گرانی که از تحلیل تکنیکال بهره می‌گیرند اعتقاد دارند که تاریخ خود را تکرار می‌کند.

بهتر است در ابتدا از حساب دمو آمارکتس برای امتحان کردن الگوها و استراتژی های مختلف بهره بگیرید و پس از اینکه مطمئن شدید به سراغ حساب واقعی آمارکتس بیایید و از طریق آن سودآوری کنید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر ای مارکتس  Amarketsاینجا را کلیک کنید.

کریپتوکارنسی های جدید بروکر آمارکتس AMarkets

بروکر آمارکتس انواع مختلفی از کریپتوکارنسی ها را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا از طریق وب سایت رسمی آمارکتس بتوانند به معامله این نمادهای محبوب بپردازند.

رمزارزها در آمارکتس به صورت جفت ارز در اختیار شما قرار دارند و شما می‌توانید آنها را نسبت به مهمترین ارزها معامله کنید. در جدول زیر مهمترین جفت ارزهای دارای رمزارز را آورده‌ایم که در پلتفرم آمارکتس برای شما در دسترس است:

✨رمزارز آمارکتس جفت ارزهای موجود
????بیت کوین Bitcoin BTCUSD و BTCEUR
????اتریوم Ethereum ETHUSD و ETHEUR
⚡کاردانو Cardano ADAUSD
????بیت کوین کش Bitcoin Cash BCHUSD
????لایت کوین Litecoin LTCUSD
????ریپل Ripple XRPUSD
✔چین لینک Chainlink LNKUSD

علاوه بر این به تازگی تعداد بیشتری کریپتوکارنسی به پلتفرم معاملاتی آمارکتس اضافه شده است و شما می‌توانید به راحتی به معامله این جفت ارز ها بپردازید:

  • بیت کوین یورو BTC/EUR
  • اتریوم یورو ETH/EUR
  • Aave با جفت ارز AVE/USD
  • Axie Infinity با جفت ارز AXS/USD
  • Decentraland با جفت ارز MNA/USD
  • Synthetix Network با جفت ارز SNX/USD
  • Theta با جفت ارز THT/USD
  • Uniswap با جفت ارز UNI/USD

حالا به طور کلی 27 جفت ارز مربوط به رمزارزها بر روی پلتفرم متاتریدر 5 در آمارکتس در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

همینطور یک خبر خوب دیگر این است که اهرم آمارکتس برای جفت ارزهای BTC/USD و BTC/EUR به 1:100 افزایش یافته است. جفت ارزهای دیگر نیز می‌توانند از اهرم 1:10 برخوردار شوند. از این رو شما می‌توانید اهداف سودآوری بزرگتری برای معامله این رمزارزها داشته باشید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر ای مارکتس Amarketsاینجا را کلیک کنید.

بهترین کریپتوکارنسی های معامله آمارکتس

بهترین کریپتوکارنسی معمولا برای هر معامله گری متفاوت است و شما باید بر اساس اطلاعاتی که دارید و سبک معاملاتی خود بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. با این حال معمولا مطمئن ترین رمزارزها محبوب ترین رمزارزها نیز هستند و بهتر است انتخاب های شما جزو موارد زیر باشد.

1 – بیت کوین Bitcoin (BTC/USD): محبوبیت پروژه‌ های DeFI، توسعه زیرساخت های NFT، اتخاذ بیت کوین به عنوان پول رایج قانونی در کشورها و غیره رویدادهایی هستند که باعث می‌شوند اطمینان بیشتری به معامله بیت کوین در سایت بروکر آمارکتس داشته باشیم.

2 – اتریوم Ethereum (ETH/USD): متخصصان بر این باور هستند که اتریوم یکی از پتانسیل های بالا را در طولانی مدت در بازار رمزارزها دارد. برخلاف بیت کوین آمارکتس، اتریوم می‌خواهد بسیار بیشتر از صرفا یک راه برای ذخیره و انتقال ارزش پولی باشد.

شما می‌توانید همینطور به واریز، سرمایه گذاری و دریافت سود در اتریوم بپردازید. بنابراین برای معامله در پلتفرم آمارکتس،‌ اتریوم را فراموش نکنید.

3 – ریپل Ripple (XRP/USD): ریپل برای بهبود سرعت و کارایی تراکنش های بین بانکی با استفاده از تکنولوژی بلاکچین خلق شد. نرخ XRP به دلیل افزایش تعداد آدرس های منحصربفرد، پیاده‌سازی محصولات جدید و غیره در حال افزایش است.

4 – استلار Stellar (XLM/USD): استلار درصدد ساده‌ سازی پرداخت های بین مرزی است. پرداخت های بین مرزی در پلتفرم بلاکچین استلار در واقع واسطه ها را از سیستم پرداخت حذف می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد مستقیما تراکنش انجام دهند. در هنگام معامله این رمزارز در آمارکتس باید این موارد را به یاد داشته باشید.

5 – کاردانو Cardano (ADA/USD): کاردانو یکی از جذابترین اجزای بخش DeFi است. حتی دولت اتیوپی تصمیم گرفته است از تکنولوژی بلاکچین کاردانو برای مدرن سازی سیستم آموزش ملی خود استفاده کند. علاوه بر این کاردانو می‌خواهد بانکداری، خدمات مالی و مراقبت های بهداشتی را در سطح دنیا بهبود بخشد.

 

برای افتتاح حساب در بروکر ای مارکتس Amarketsاینجا را کلیک کنید.

همبستگی بین رمزارزها در بروکر آمارکتس

همبستگی یا Correlation در واقع میزان واکنشی که کریپتوکارنسی ها نسبت به یکدیگر انجام می‌دهند را نشان می‌دهد. ضریب همبستگی را می‌توانید در سایت بروکر AMarkets مشاهده کنید. ضریب همبستگی همیشه دارای مقداری بین -1 و +1 است.

یک ضریب همبستگی مثبت نشان می‌دهد که دو رمزارز در جفت مشابهی حرکت می‌کنند و دارای الگوی حرکتی مشابهی هستند. از طرف دیگر ضریب همبستگی منفی از این خبر می‌دهد که با افزایش ارزش یک رمزارز، رمزارز دیگر روند مخالفی پیش می‌گیرد و ارزشش کمتر می‌شود و برعکس.

از آنجایی که کریپتوکارنسی های برتر به طور قابل توجهی با بیت کوین همبستگی دارند، متخصصان همیشه ابتدا جفت ارز BTC/USD را در کابین بروکر آمارکتس بررسی می‌کنند تا در مورد معاملات خود تصمیم گیری کنند.

دنبال کردن بیت کوین در معاملات آمارکتس AMarkets

یکی از بهترین استراتژی های بروکر آمارکتس در هنگام معامله ارزهای دیجیتال،‌ دنبال کردن روند بیت کوین است. در واقع به طور کلی بیت کوین بروکر آمارکتس تاثیر بسیاری بر دیگر رمزارزها دارد. پس از ورود به سایت بروکر آمارکتس برای معامله رمزارزها، این موارد را جزو اولویت های خود قرار دهید.

برای مثال از ماه جولای سال 2021، بیت کوین 135 درصد رشد تجربه کرد. در همین مدت رمزارز Polkadot رشد 440 درصدی را تجربه کرده است. پس از آن در ماه‌های آینده هر دو به مقادیر ماه جولای خود بازگشتند.

این مثال نشان می‌دهد که اگر در آینده BTC/USD به اندازه 160 درصد تا 100 هزار دلار رشد داشته باشد، پس DOT/USD نیز می‌تواند تا 550 درصد صعود باورنکردنی از خود نشان دهد. بنابراین باید این نسبت ها را به بیت کوین با دقت در معاملات رمزارزها در آمارکتس دنبال کنید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر ای مارکتس Amarketsاینجا را کلیک کنید.

الگوهای چارتی معاملات آمارکتس AMarkets

بازار کریپتوکارنسی نسبتا جوان است و رمزارزها تا به حال کاملا محدوده های خود را شکل نداده‌اند. بنابراین معامله گران و سرمایه گذاران آمارکتس به سیگنال ها و اندیکاتورهایی نیاز دارند که بتوانند به آنها کمک کنند تا زمان مناسب ورود و خروج به بازار رمزارزها را متوجه شوند.

بسیاری از معامله گران کریپتو آمارکتس از الگوهای چارتی کلاسیک و اندیکاتورهای تکنیکال آمارکتس استفاده می‌کنند تا به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند.

به طور کلی مانند دیگر نمادهای معاملاتی، شما می‌توانید چارت های آمارکتس را بررسی کنید و با پیدا کردن الگوهای خاص به سودآوری در معامله با رمزارزها بپردازید.

پس از ورود به سایت آمارکتس بدون فیلترشکن، اولین چیزی که مشاهده می‌کنید چارت ها هستند و شما می‌توانید با استفاده از آنها به راحتی الگوها را پیدا کنید و به سودآوری بپردازید.

با گذشت زمان رمزارزهای مختلفی به محبوبیت دست پیدا می‌کنند و طبق نیاز بروکر آمارکتس با به روز رسانی هایی که انجام می‌دهد، مهمترین رمزارزهای آمارکتس را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

سوالات متداول معامله رمزارزها در بروکر آمارکتس

بهترین رمزارز بروکر آمارکتس کدام است؟

بهترین کریپتوکارنسی معمولا برای هر معامله گری متفاوت است و شما باید بر اساس اطلاعاتی که دارید و سبک معاملاتی خود بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. با این حال معمولا مطمئن ترین رمزارزها محبوب ترین رمزارزها نیز هستند. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر ای مارکتس Amarketsاینجا را کلیک کنید.

 

همبستگی رمزارزهای آمارکتس چیست؟

همبستگی یا Correlation در واقع میزان واکنشی که کریپتوکارنسی ها نسبت به یکدیگر انجام می‌دهند را نشان می‌دهد. ضریب همبستگی را می‌توانید با افتتاح حساب بروکر آمارکتس مشاهده کنید. ضریب همبستگی همیشه دارای مقداری بین -1 و +1 است.

تفاوت معامله رمزارزها با دیگر نمادهای آمارکتس چیست؟

به طور کلی معامله رمزارزها در پلتفرم آمارکتس تفاوت چندانی با معامله دیگر انواع نمادهای معاملاتی آمارکتس ندارد. هر دو نوع معامله گران تازه کار و معامله گران حرفه‌ای برای سودآوری به خرید و فروش رمزارزها می‌پردازند. تنها تفاوت این است که معامله گران حرفه‌ای به طور ثابت‌تری سودآوری می‌کنند.

اهرم معامله بیت کوین در آمارکتس چقدر است؟

اهرم آمارکتس برای جفت ارزهای BTC/USD و BTC/EUR به 1:100 افزایش یافته است. جفت ارزهای دیگر نیز می‌توانند از اهرم 1:10 برخوردار شوند. از این رو شما می‌توانید اهداف سودآوری بزرگتری برای معامله این رمزارزها داشته باشید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر ای مارکتس Amarketsاینجا را کلیک کنید.

الگوهای چارتی رمزارزها در آمارکتس چه کاربردی دارند؟

بسیاری از معامله گران کریپتو در آمارکتس از الگوهای چارتی کلاسیک و اندیکاتورهای تکنیکال آمارکتس استفاده می‌کنند تا به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند. به طور کلی مانند دیگر نمادهای معاملاتی، شما می‌توانید چارت های آمارکتس را بررسی کنید و با پیدا کردن الگوهای خاص به سودآوری در معامله با رمزارزها بپردازید.

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok: https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: کریپتوکارنسی ها در آمارکتس , همبستگی بین رمزارزها , سایت رسمی AMarkets , چارت های آمارکتس , نمادهای معاملاتی آمارکتس ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

✨معامله رمزارزها در بروکر پاکت آپشن PocketOption????

شما به راحتی می‌توانید پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن، به معامله رمزارزها یا کریپتوکارنسی ها در پاکت آپشن بپردازید و از تغییرات قیمتی آنها در این پلتفرم معتبر سودآوری کنید.

شما امکان معامله کریپتوکارنسی های محبوبی مانند بیت کوین (Bitcoin)، ریپل (Ripple) و اتریوم (Ethereum) را در پلتفرم پاکت آپشن دارید. معامله این ارزهای دیجیتال با امنیت کامل و به سرعت انجام می‌شود و شما تنها لازم است نگران تحلیل تکینیکال و فاندامنتال آنها باشید.

همینطور ضرب کننده یا اهرم مخصوص رمزارزها در بروکر پاکت آپشن در دسترس معامله گران است تا شما بتوانید در هنگام معامله کریپتوکارنسی ها سودآوری های خود را چند برابر کنید. البته توجه داشته باشید که استفاده از این اهرم ها در واقع ضررهایی که ممکن است داشته باشید را نیز چند برابر می‌کند.

در این مطلب به معامله ارزهای دیجیتال در پاکت آپشن و امکانات این بروکر در این زمینه می‌پردازیم تا شما بتوانید تجربه مناسب و کاملی در این پلتفرم معاملاتی داشته باشید و با اعتماد به نفس به سودآوری بپردازید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

انواع رمزارزها در پلتفرم بروکر PocketOption⚡آموزش معامله ارزهای دیجیتال پاکت آپشن????روش های معامله کریپتوکارنسی در پلتفرم پاکت آپشن✨اهرم رمزارزها در پاکت آپشن????

معامله کریپتوکارنسی در بروکر پاکت آپشن PocketOption

معامله رمزارزها در پاکت آپشن اخیرا محبوبیت بالایی پیدا کرده است و به طور خلاصه پاکت آپشن ایران هم به معامله گران باتجربه و هم معامله گران تازه‌ کار اجازه می‌دهد که با سرعت بالا معاملات رمزارزها را اجرا کنید.

این در حالی است که سایت رسمی بروکر پاکت آپشن نسبت به بروکرهای معتبر دیگر سعی کرده است پاداش بیشتری برای انواع معامله گران پاکت آپشن در هنگام معامله ارزهای دیجیتال ارائه کند تا آنها علاقه بیشتر و بیشتری نسبت به معامله رمزارزها داشته باشند.

بروکر پاکت آپشن با نام شرکت Gembell Limited ثبت شده است و در سال 2017 صنعت باینری آپشن را آغاز کرد. این بروکر در طول مدت کوتاهی به محبوبیت بالایی با ارائه خدمات ویژه خود رسید.

رگولاتور مرکز تنظیم روابط بازار مالی بین‌المللی که با نام کوتاه IFMRRC شناخته می‌شود، به بروکر پاکت آپشن فارسی مجوز داده است. بنابراین این بروکر توسط مرکز معتبری رگوله شده است و شما می‌توانید با اطمینان بیشتری به معامله در این بروکر بپردازید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

????کریپتوکارنسی های پاکت آپشن نماد کریپتوکارنسی
????بیت کوین BTC
✨دش Dash DASH
????اتریوم Ethereum ETH
????بیت کوین کش Bitcoin Cash BCH
⚡ریپل Ripple XRP
????چین لینک Chainlink LINK

کریپتوکارنسی در بروکر پاکت آپشن چیست؟

کریپتوکارنسی یا رمزارز یا ارز دیجیتال در واقع یک ارز مجازی مانند بیت کوین پاکت آپشن است که در فرمت یک بلاکچین به صورت متقابل و بدون واسطه معامله می‌شود و عاری از کنترل هر نهادی از جمله دولت و بانک ها می‌باشد.

این ارزها تنها در پلتفرم دیجیتال در دسترس هستند و هیچ فرم فیزیکی ندارند و به همین شکل نیز با ورود به پلتفرم پاکت آپشن می‌توانید آنها را معامله کنید.

از آنجایی که رمزارزها به یک بلاکچین بدون واسطه نیاز دارند تا تراکنش آنها تکمیل شود، تکنولوژی آنها تا حدودی متفاوت است. ابتدا درخواست انتقال وارد شبکه می‌شود و توسط شبکه تایید می‌شود تا به بخش دیگری اضافه شود که تمام تراکنش ها در آن پردازش می‌شوند. با حساب های بروکر پاکت آپشن می‌توانید به این شکل جزو از شبکه های بلاکچین بهره بگیرید.

البته توجه داشته باشید اخیرا کریپتوکارنسی ها به عنوان کالا نیز به محبوبیت بالایی در سازمانی مالی در کشورهایی مانند ژاپن و استرالیا رسیده‌اند اما توجه داشته باشید که معامله این موارد ریسک بالایی دارد و باید بسیار محتاط باشید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

امکانات بروکر پاکت آپشن PocketOption

با بیش از 100 نوع نماد معاملاتی برای معامله در پلتفرم بروکر پاکت آپشن و انتخاب های بسیاری برای پرداخت و شارژ و برداشت پاکت آپشن، این بروکر باینری آپشن امکان معامله ساده و سودآور را برای میلیون ها معامله گر فراهم کرده است.

بزرگترین قابلیت بروکر پاکت آپشن، در پرداخت های بالای آن است. طبق سایت رسمی پاکت آپشن، کمترین درصد سودآوری که می‌توانید از معامله باینری آپشن در این بروکر دریافت کنید، 50 درصد است.

به طور کلی اگر پیش بینی های شما درست از آب دربیاید و از استراتژی های پاکت آپشن مناسبی استفاده کرده است، حتی می‌توانید انتظار داشته باشید که یک درصد سودآوی 80 تا 100 درصدی دریافت کنید.

افرادی همیشه نگران معامله و سرمایه گذاری در باینری آپشن بودند چون این نوع معامله شامل ریسک معامله پاکت آپشن بسیاری می‌شود. با این حال پاکت آپشن یک پلتفرم امن و ساده ایجاد کرده است که در آن نه تنها معامله گران دادهای مالی خود را تبادل می‌کنند،‌ بلکه جوایز ویژه‌ای نیز می‌توانند برنده شوند.

چه تازه کار باشید و چه حرفه‌ای، با ورود به سایت بروکر پاکت آپشن می‌توانید از هر نقطه جهان، امکان معامله باینری آپشن پاکت آپشن را داشته باشید. انواع نمادها از جمله رمزارزهای محبوب معاملاتی در این بروکر برای شما در دسترس قرار گرفته است.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

آموزش معامله رمزارزها در پاکت آپشن PocketOption

معامله کریپتوکارنسی ها اگر شناخت کافی را از بازار داشته باشید و بتوانید پیش بینی های خوبی انجام دهید، سخت نیست. علاوه بر این، شما می‌توانید از سیگنال های بازار پاکت آپشن برای زمانی که می‌توانید در کریپتوها سرمایه گذاری کنید، استفاده کنید.

با دنبال کردن این گام ها می‌توانید به راحتی به معامله کریپتوکارنسی در بروکر PocketOption بپردازید:

1 – با دنبال کردن گام هایی که در سایت این بروکر ارائه شده است، به افتتاح حساب در پاکت آپشن بپردازید.

2 – حالا با استفاده از روش های مختلف به واریز به حساب پاکت آپشن بپردازید. این روش ها شامل وب مانی Webmoney نیز می‌شود.

3 – در این مرحله یک نماد کریپتوکارنسی در دسترس در بازار پاکت آپشن را انتخاب کنید. از جمله موارد مهمی که در دسترس است: بیت کوین، اتریوم، ریپل، پولکادات و غیره.

4 – حالا میزان معامله را انتخاب کنید. کمترین میزان معامله ارزهای دیجیتال بروکر پاکت آپشن یک دلار است.

5 – حرکات قیمتی را با انتخاب گزینه بالا و پایین یا افزایش قیمت و کاهش قیمت نماد پیش بینی کنید.

6 – حالا معامله خود را انجام دهید و منتظر نتیجه معامله خود در پاکت آپشن باشید.

7 – اگر پیش بینی شما صحیح از آب درآمد، درصد مشخص شده سودآوری را دریافت خواهید کرد و این مبلغ به موجودی حساب بروکر پاکت آپشن شما لحاظ خواهد شد.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

انواع رمزارزها در پلتفرم بروکر PocketOption⚡آموزش معامله ارزهای دیجیتال پاکت آپشن????روش های معامله کریپتوکارنسی در پلتفرم پاکت آپشن✨اهرم رمزارزها در پاکت آپشن????

اهرم رمزارزها در بروکر پاکت آپشن PocketOption

چندین ضرب کننده یا اهرم متفاوت در وب سایت بروکر PocketOption در اختیار شما قرار می‌گیرد. این در واقع همان معامله با اهرم یا لوریج است که هزینه معامله یکسان می‌ماند اما نتیجه آن ضرب می‌شود.

در واقع ضرب کننده ها سود یا ضرر حاصل از معامله رمزارزها را در پاکت آپشن افزایش می‌دهد. برای مثال اهرم Bitcoin X100 در واقع ارزش معامله را 100 برابر می‌کند.

پس از موفقیت اهرم پاکت آپشن برای بیت کوین، این بروکر اهرم های بیشتری را در پلتفرم خود به مشتریانش ارائه کرد. از دیگر اهرم ها می‌توان به اهرم های اتریوم، ریپل، lota و TRON اشاره کرد که در مقادیر مختلف مانند X20، X100 و غیره در دسترس است.

با این حال توجه ویژه داشته باشید که استفاده از ضرب کننده ها ریسک معامله را بسیار افزایش می‌دهد و مدیریت ریسک در پاکت آپشن سخت تر خواهد شد. بنابراین تنها زمانی که اطمینان کامل دارید، از این قابلیت استفاده کنید و بدون فکر در این زمینه عمل نکنید.

چرا برای معامله رمزارزها پاکت آپشن را انتخاب می‌کنیم؟

همانطور که می‌دانید واریز و برداشت از حساب پاکت آپشن بسیار سریع انجام می‌شود و انواع روش های مختلف از جمله کارت های اعتباری و کیف پول های دیجیتال مانند وب مانی در اختیار شما قرار دارد.

علاوه بر این کافی است یک بار ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلتر را تجربه کنید تا متوجه شوید که با چه پلتفرم معتبری روبه‌رو هستید. این پلتفرم نقدینگی بالایی برای مشتریان خود فراهم می‌کند تا حداکثر سودآوری در پاکت آپشن را تجربه کنید.

یکی از رکوردهای جذاب بروکر پاکت آپشن حجم معاملاتی بیش از 11 میلیون دلار تنها در یک ماه است که محبوبیت زیاد این بروکر را نشان می‌دهد.

همینطور حساب دمو پاکت آپشن برای تمام مشتریان در دسترس است و شما می‌توانید در هر سطحی که هستید بدون محدودیت به معامله رمزارزها با پول مجازی در این نوع حساب بپردازید. از این روش می‌توانید استراتژی های بسیاری را امتحان کنید و سبک معاملاتی خود را کشف کنید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

امنیت معامله کریپتوکارنسی ها در پاکت آپشن

همانطور که گفتیم بروکر پاکت آپشن توسط رگولاتور IFMRRC مورد تایید قرار گرفته است و شما می‌توانید از وب سایت این رگولاتور مجوز پاکت آپشن رگوله را مشاهده کنید.

با این حال همیشه احتیاط شرط عقل است و بهتر است خودتان نیز مسائل امنیتی حساب بروکر پاکت آپشن خود را رعایت کنید و در هنگام معامله رمزارزها حتما مواظب باشید که اطلاعات خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

همینطور بروکر پاکت آپشن از یک استراتژی ضد پولشویی بهره می‌گیرد و مشتریان این بروکر باید پایبند این قوانین پاکت آپشن باشند تا مشکلی برای حساب هایشان ایجاد نشود.

انواع رمزارزها در پلتفرم بروکر PocketOption⚡آموزش معامله ارزهای دیجیتال پاکت آپشن????روش های معامله کریپتوکارنسی در پلتفرم پاکت آپشن✨اهرم رمزارزها در پاکت آپشن????

سوالات متداول معامله رمزارزها در بروکر پاکت آپشن

رمزارزهای بروکر پاکت آپشن چیست؟

کریپتوکارنسی یا رمزارز یا ارز دیجیتال در واقع یک ارز مجازی مانند بیت کوین در پاکت آپشن است که در فرمت یک بلاکچین به صورت متقابل و بدون واسطه معامله می‌شود و عاری از کنترل هر نهادی از جمله دولت و بانک ها می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

چه نوع رمزارزهایی را می‌توانید در پاکت آپشن معامله کنید؟

پس از افتتاح حساب در پاکت آپشن شما امکان معامله کریپتوکارنسی های محبوبی مانند بیت کوین (Bitcoin)، ریپل (Ripple) و اتریوم (Ethereum) را دارید. معامله این ارزهای دیجیتال با امنیت کامل و به سرعت انجام می‌شود و لازم نیست نگران هزینه های بالای معامله کریپتوکارنسی ها باشید.

معامله کریپتوکارنسی ها در پاکت آپشن چگونه است؟

معامله کریپتوکارنسی ها اگر شناخت کافی را از بازار داشته باشید و بتوانید پیش بینی های خوبی انجام دهید، سخت نیست. علاوه بر این، شما می‌توانید از سیگنال های بازار پاکت آپشن برای زمانی که می‌توانید در کریپتوها سرمایه گذاری کنید، استفاده کنید.

اهرم رمزارزها در پاکت آپشن چیست؟

چندین ضرب کننده یا اهرم متفاوت در پلتفرم بروکر PocketOption در اختیار شما قرار می‌گیرد. این در واقع همان معامله با اهرم یا لوریج است که هزینه معامله یکسان می‌ماند اما نتیجه آن ضرب می‌شود. در واقع ضرب کننده ها سود یا ضرر حاصل از معامله رمزارزها را در پاکت آپشن افزایش می‌دهد. برای مثال اهرم Bitcoin X100 در واقع ارزش معامله را 100 برابر می‌کند.

سودآوری با رمزارزها در پاکت آپشن چقدر است؟

بزرگترین قابلیت بروکر پاکت آپشن، در پرداخت های بالای آن است. کمترین درصد سودآوری که می‌توانید از معامله باینری آپشن در این بروکر دریافت کنید، 50 درصد است. به طور کلی اگر پیش بینی های شما درست از آب دربیاید و از استراتژی پاکت آپشن مناسبی استفاده کرده است، حتی می‌توانید انتظار داشته باشید که یک درصد سودآوی 80 تا 100 درصدی دریافت کنید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ:https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  :https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok: https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: امنیت معامله کریپتوکارنسی , ارزهای دیجیتال بروکر پاکت آپشن , سودآوری با رمزارزها , امکانات بروکر پاکت آپشن , پلتفرم پاکت آپشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

✨برنامه همکاری با بروکر پاکت آپشن PocketOption????

اگر دارای یک وب سایت در زمینه بازارهای مالی یا باینری آپشن‌ها هستید یا صرفا می‌خواهید به بیش از یک معامله گر تبدیل شوید و پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن، به همکاری با بروکر پاکت آپشن بپردازید، این بروکر برای شما برنامه‌های جذابی دارد.

از طریق برنامه همکاری پاکت آپشن شما می‌توانید در سایت یا شبکه‌هایی که در آن می‌توانید جذب مخاطب کنید، در کنار بروکر پاکت آپشن فارسی سودآوری داشته باشید. این طرح های همکاری بر اساس رویکردهای اشتراک سودآوری و معرفی به سایت رسمی بروکر پاکت آپشن، عمل می‌کنند.

شما می‌توانید با دعوت کردن از مشتریان برای ثبت نام در سایت پاکت آپشن، کسب درآمد کنید. میزان مبلغی که دریافت می‌کنید به تعداد افرادی که جذب می‌کنید و همینطور اینکه چه تعداد از این افراد به مشتریانی که به واریز به حساب پاکت آپشن می‌پردازند تبدیل می‌شوند، بستگی دارد.

با توجه به اینکه در حال حاضر توجه ها به معاملات باینری آپشن پاکت آپشن در بیشترین حالت خود قرار دارد، مبالغ زیادی در این بازار در حال چرخش است و می‌توان سودآوری بسیاری از این طریق دریافت کرد.

در این مطلب به برنامه همکاری بروکر پاکت آپشن می‌پردازیم و اینکه چگونه می‌توانید به یک همکار بروکر پاکت آپشن تبدیل شوید و در کنار سودآوری معاملاتی خود، با جذب مشتریان بیشتر برای این بروکر، درآمد خود را به حداکثر برسانید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

کسب درآمد از طریق همکاری با بروکر پاکت آپشن

بروکر پاکت آپشن سه راه اصلی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به پاکت آپشن ایران کمک کنید و در سودآوری این بروکر سهیم شوید. این سه راه به شرح زیر است:

افزایش کمیسیون اشتراک سود تا 80 درصد: با تبدیل شدن به همکار یا نماینده بروکر پاکت آپشن شما می‌توانید کمیسیون اشتراک سودآوری خود را از 50 درصد به 80 درصد برسانید.

جذب مشتریان جدید و دریافت بونوس های بیشتر: هر چقدر شما بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید که برای اولین بار به شارژ حساب پاکت آپشن خود می‌پردازند، میزان بونوسی که دریافت می‌کنید بیشتر خواهد بود.

کسب درآمد از طریق گردش مالی افرادی که معرفی کرده‌اید: شما می‌توانید از طریق فعالیت معاملاتی هر ارجاعی که انجام داده‌اید در وب سایت بروکر PocketOoption کسب درآمد کنید. شما همینطور درآمد اضافی از طریق اشتراک کمیسیون پاکت آپشن دریافت می‌کنید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نحوه جذب مشتری در همکاری با پاکت آپشن

نحوه عملکرد یک برنامه همکاری سخت نیست. در هنگام ثبت نام در بروکر PocketOption به عنوان همکار شما یک لینک مخصوص دریافت می‌کنید و به یک همکار پاکت آپشن تبدیل می‌شوید.

با اتصال این لینک به منبع ترافیک خود که می‌توانید سایت خودتان یا شبکه‌های اجتماعی باشد، مشتریان با خواندن یا دیدن محتوای شما به خدمات موردنظری که تبلیغ می‌کنید علاقه‌مند شده و لینک شما را دنبال می‌کند.

پس از این، اگر مشتریان به ثبت نام بپردازند و از خدمات بروکر پاکت آپشن استفاده کنند، شما درصدی از سرمایه گذاری پاکت آپشن آنها را به عنوان کمیسیون دریافت می‌کنید. این مبلغ به حساب زنده پاکت آپشن شما منظور می‌شود و شما به راحتی می‌توانید به برداشت از حساب پاکت آپشن بپردازید.

شرایط اختصاصی برای همکاران پاکت آپشن PocketOption

برای افرادی که به همکار بروکر پاکت آپشن تبدیل می‌شوند، این بروکر شرایط اختصاصی و ویژه‌ای ارائه می‌دهد که می‌تواند کمک بزرگی به روند معاملاتی و همکاری آنها باشد. در زیر به برخی از مهمترین موارد اشاره کرده‌ایم:

  • اشتراک سودآوری: سیستم پیشرفته اشتراک سود با درآمد بلندمدت.
  • بونوس های پاکت آپشن برای اولین واریز مشتریان: سیستم بونوس اضافه با پرداختی‌های ویژه برای مشتریانی که اولین واریز خود را انجام می‌دهند.
  • پرداخت های هفتگی: هر چقدر وضعیت پروفایل شما بالاتر باشد، پرداخت ها و برداشت از پاکت آپشن بیشتری می‌توانید انجام دهید.
  • کمیسیون گردش مالی خالص: دریافت یک کمیسیون برای هر حجم معاملاتی که مشتریان معرفی شما انجام می‌دهند. هر چقدر حجم معامله بیشتر باشد، درآمد شما بیشتر خواهد بود.
  • مسابقات همکاران بدون نیاز به هزینه شرکت کردن: دریافت کمیسیون پاکت آپشن اضافه و برنده شدن جوایز ویژه با توجه به عملکرد معاملاتی خود.
  • بونوس ها و طرح های ویژه همکاران
  • پشتیبانی و راهنمایی 24 ساعته در هفت روز هفته
  • اپلیکیشن های موبایل و لینک های اختصاصی

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

آموزش تبدیل شدن به همکار بروکر پاکت آپشن

همانطور که در زیر مشاهده می‌کنید، کافی است 4 گام زیر را انجام دهید تا به سادگی در سایت رسمی بروکر پاکت آپشن به یک همکار رسمی پاکت آپشن تبدیل شوید و از مزایای آن بهره مند شوید.

1 – به ثبت نام حساب واقعی پاکت آپشن همکار بپردازید

پس از این کافی است به طور فعالانه به معاملات خود بپردازید و وضعیت پروفایل پاکت آپشن خود را به کمیسیون 80 درصد برسانید.

2 – معرفی مشتریان جدید

حالا باید از طریق ترفندهایی که دارید یا سایت و شبکه‌های اجتماعی افراد جدیدی را جذب بروکر پاکت آپشن کنید. هر چقدر تعداد افراد معرفی شده فعال شما بیشتر باشد، کمیسیون و بونوس های پاکت آپشن بیشتری دریافت خواهید کرد.

3 – شروع به معامله مشتریان معرفی شده

پس از افتتاح حساب PocketOption مشتریان جدیدی که شما معرفی کرده‌اید، این مشتریان باید شروع به معامله کنند و هر چقدر حجم معاملاتی بیشتری داشته باشند، درآمد بیشتری خواهید داشت.

4 – دریافت کمیسیون برای هر مشترین دعوت شده فعال

بسته به برنامه همکاری پاکت آپشن که انتخاب کرده‌اید و همینطور رتبه همکاری شما، کمیسیون های متفاوتی برای هر مشتری فعالی که معرفی کرده‌اید به شما تعلق می‌گیرد.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

انواع راه‌های کسب درآمد با همکاری پاکت آپشن

شما می‌توانید با انتخاب راه‌های مختلف و ترکیب این راه‌ها با یکدیگر درآمد خود را از همکاری با بروکر پاکت آپشن به حداکثر برسانید و راه خود را در پیش بگیرید. روش‌های سودآوری پاکت آپشن به این شکل است:

  • روش اشتراک درآمد: در این روش شما یک کمیسیون از درآمد بروکر پاکت آپشن در حیطه کل فعالیت های معاملاتی مشتریان معرفی شده شما دریافت می‌کنید.
  • روش اشتراک واریز: در این روش شما یک کمیسیون بروکر پاکت آپشن بر اساس اولین واریزهایی که مشتریان ارجاع داده شما انجام می‌دهند، دریافت می‌کنید.
  • روش اشتراک حجم معامله: در این روش نیز شما یک کمیسیون بر اساس حجم معاملاتی کل مشتریان معرفی شده خود دریافت می‌کنید و همینطور کمیسیونی از درآمد کل مبتنی بر فعالیت معاملاتی مشتریان معرفی شده به شما تعلق می‌گیرد.
  • روش اشتراک گردش مالی: در این روش شما یک کمیسیون بر اساس کل گردش مالی و حجم معاملاتی پاکت آپشن مشتریان معرفی شما، دریافت می‌کنید.
  • روش CPA: در این روش خاص شما کمیسیون یک باره برای معرفی یک مشتری فعال بر اساس میزان واریز اول و فعالیت معاملاتی.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

سطوح پروفایل همکاری پاکت آپشن PocketOption

برنامه همکاری بروکر پاکت آپشن دارای 4 سطح مختلف است که شرایط مختلفی دارد و معامله گران می‌توانند با ارتقای سطح خود به شرایط بهتری برای همکاری پس از ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلترشکن دسترسی پیدا کنید.

4 سطح همکاری پاکت آپشن این موارد هستند:

  • سطح عادی Normal
  • سطح پریمویم Premium
  • سطح VIP
  • سطح IB یا نماینده

هر چقدر سطح همکاری شما بالاتر باشد، شرایط همکاری برای شما سودآوری بیشتری به همراه خواهد داشت. این یک راه موثر برای انگیزه دادن به همکاران پاکت آپشن است تا به سختی کار کنند و سطح خود را افزایش دهند.

سطح عادی Normal همکاری پاکت آپشن

پایین ترین سطح همکاری با بروکر پاکت آپشن سطح عادی است که با آن می‌توانید شروع کنید. شرایط این سطح و درآمدی که خواهید داشت در این جدول آمده است:

❗شرایط سطح عادی واریز اولیه از 3 تا 49 دلار
????توزیع درآمد 50 درصد
✨کمیسیون فرعی همکار 5 درصد
????تعدد پرداخت هر دوشنبه
????اشتراک حجم درآمد 40 درصد از سهم درآمد

2 درصد از گردش مالی خالص

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

سطح پریمیوم Premium همکاری پاکت آپشن

اگر میخواهید سطح خود را از عادی بالاتر ببرید، می‌توانید با توجه به شرایط واریزی که در جدول زیر آمده است اقدام کنید و به کمیسیون های بهتری در سایت کارگزاری پاکت آپشن دست پیدا کنید.

????شرایط سطح پریمیوم واریز اولیه از 50 تا 199 دلار مشتریان با کل واریز بیش از 2500 دلار
✨توزیع درآمد 60 درصد
????کمیسیون فرعی همکار 7 درصد
????تعدد پرداخت هر دوشنبه
????اشتراک حجم درآمد 50 درصد از سهم درآمد

2.5 درصد از گردش مالی خالص

سطح VIP همکاری پاکت آپشن PocketOption

سطح VIP نسبت به سطح های قبلی شرایط بهتری ارائه می‌دهد. در جدول زیر شرایط رسیدن به این سطح پروفایل را آورده‌ایم.

⚡شرایط سطح VIP واریز اولیه از 200 تا 499 دلار مشتریان با کل واریز بیش از 10000 دلار
✨توزیع درآمد 70 درصد
????کمیسیون فرعی همکار 10 درصد
????تعدد پرداخت هر دوشنبه
????اشتراک حجم درآمد 55 درصد از سهم درآمد

3 درصد از گردش مالی خالص

سطح نماینده یا IB همکاری پاکت آپشن PocketOption

بهترین سطح برای همکاری با پاکت آپشن، سطح نماینده پاکت آپشن است که در آن شما بهترین شرایط را برای معرفی مشتریان جدید دریافت می‌کنید و بیشترین درآمد ممکن را از این نظر می‌توانید دریافت کنید. جزئیات این سطح را در جدول زیر مشاهده کنید:

????شرایط سطح IB واریز اولیه بیش از 500 دلار مشتریان با کل واریز بیش از 25000 دلار
????توزیع درآمد 80 درصد
????کمیسیون فرعی همکار ????10 درصد
????تعدد پرداخت هر دوشنبه
????اشتراک حجم درآمد 60 درصد از سهم درآمد

3 درصد از گردش مالی خالص

مزایا و معایب استفاده از برنامه همکاری پاکت آپشن

از آنجایی که مانند سیستم کپی معاملات پاکت آپشن و دیگر موارد، سیستم برنامه همکاری پاکت آپشن دارای هیچ جنبه منفی بزرگی نیست اما شما باید به طور کلی از مزایا و معایب آن مطلع باشید و سپس به سراغ استفاده از آن بروید.

به طور کلی پس از ورود بدون فیلتر به سایت پاکت آپشن، شما می‌توانید به راحتی از خدمات همکاری با PocketOption بهره‌مند شوید. در لیست زیر مزایای بسیار و معایب محدود این خدمات را مشاهده می‌کنید:

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

مزایای برنامه همکاری پاکت آپشن:

  • طیف وسیعی از بونوس‌ ها
  • بخش اختصاصی اخبار که در آن در مورد نوآوری‌ها و موفقیت شرکت به شما اطلاع‌رسانی می‌شود.
  • بخش رقابت ها یا مسابقات پاکت آپشن که می‌توانید پیشنهادات جالبی به همراه جوایز نقدی در آن پیدا کنید.
  • بخش اختصاصی سوالات پرتکرار که به روند عملکرد برنامه همکاری پاکت آپشن می‌پردازد.

معایب برنامه همکاری پاکت آپشن:

  • نیاز به احراز هویت برای واریز و برداشت حساب پاکت آپشن
  • احتمال خطا در هنگام به روز رسانی سیستم همکاری

سوالات متداول برنامه همکاری با بروکر پاکت آپشن PocketOption

برنامه همکاری پاکت آپشن چیست؟

از طریق برنامه همکاری پاکت آپشن شما می‌توانید در سایت یا شبکه‌هایی که در آن می‌توانید جذب مخاطب کنید، در کنار بروکر پاکت آپشن ایران سودآوری داشته باشید. این طرح های همکاری بر اساس رویکردهای اشتراک سودآوری و معرفی مشتریان، عمل می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

کسب درآمد با گردش مالی در همکاری با پاکت آپشن چطور است؟

کسب درآمد از طریق گردش مالی افرادی که معرفی کرده‌اید: شما می‌توانید از طریق فعالیت معاملاتی هر ارجاعی که انجام داده‌اید در وب سایت PocketOoption کسب درآمد کنید. شما همینطور درآمد اضافی از طریق اشتراک کمیسیون پاکت آپشن دریافت می‌کنید.

در برنامه همکاری پاکت آپشن چطور مشتری جذب کنیم؟

لینک به منبع ترافیک خود که می‌توانید سایت خودتان یا شبکه‌های اجتماعی باشد، مشتریان با خواندن یا دیدن محتوای شما به خدمات موردنظری که تبلیغ می‌کنید علاقه‌مند شده و لینک شما را دنبال می‌کند. اگر مشتریان به ثبت نام بپردازند و از خدمات بروکر پاکت آپشن استفاده کنند، شما درصدی از سرمایه گذاری پاکت آپشن آنها را به عنوان کمیسیون دریافت می‌کنید.

سطوح همکاری پاکت آپشن چیست؟

پاکت آپشن دارای چند سطح همکاری است:

  • سطح عادی Normal
  • سطح پریمویم Premium
  • سطح VIP
  • سطح IB یا نماینده

هر چقدر سطح همکاری شما بالاتر باشد، شرایط همکاری برای شما سودآوری بیشتری به همراه خواهد داشت. این یک راه موثر برای انگیزه دادن به همکاران پاکت آپشن است تا به سختی کار کنند و سطح خود را افزایش دهند.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

مهمترین شرایط اختصاصی همکاران پاکت آپشن کدام است؟

سیستم پیشرفته اشتراک سود با درآمد بلندمدت یکی از مهمترین شرایط تلقی می‌شود. بونوس های بروکر پاکت آپشن برای اولین واریز مشتریان نیز جذابیت های خود را دارد. سیستم بونوس اضافه با پرداختی‌های ویژه برای مشتریانی که اولین واریز خود را انجام می‌دهند. همینطور دریافت یک کمیسیون برای هر حجم معاملاتی که مشتریان معرفی شما انجام می‌دهند. هر چقدر حجم معامله بیشتر باشد، درآمد شما بیشتر خواهد بود.

 

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok: https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: کسب درآمد با همکاری پاکت آپشن , همکاران پاکت آپشن , کپی معاملات پاکت آپشن , اعتبار پاکت آپشن , مزایای بروکر پاکت اپشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????معاملات اجتماعی در بروکر پاکت آپشن PocketOption????

معاملات اجتماعی یا Social Trading یکی از قابلیت های منحصربفرد پلتفرم پاکت آپشن است. پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن شما می توانید از این قابلیت برای نظارت بر روند معاملاتی خود، مشاهده رتبه‌بندی ها و همینطور کپی معاملات در پاکت آپشن بهره بگیرید.

کپی معاملات پاکت آپشن به صورت کپی کردن معامله مربوط به معامله گران موفق در پلتفرم بروکر پاکت آپشن انجام می‌شود و به شما اجازه می‌دهد در حالت اتوماتیک به کپی معاملات بپردازید و از تجربیات دیگر معامله گران برتر استفاده کنید.

امکان کپی کردن معاملات یکی از بهترین قابلیت های بروکر معتبر پاکت آپشن محسوب می‌شود که به بسیاری از معامله گران تازه‌کار اجازه می‌دهد از تجربیات معامله گران حرفه‌ای استفاده کنند و بدون نیاز به تحلیل تکنیکال پاکت آپشن و صرف زمان زیاد، در این پلتفرم سودآوری داشته باشند.

 

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

 

نحوه معامله اجتماعی پاکت آپشن ????ترفندهای معامله اجتماعی PocketOption ✨معاملات اجتماعی پاکت آپشن ????سوشیال تریدینگ پاکت آپشن ????نسبت کپی معاملات پاکت آپشن

برترین معامله گران در بروکر پاکت آپشن PocketOption

شما می‌توانید در کابین پاکت آپشن با کلیک کردن بر روی گزینه معاملات اجتماعی یا Social Trading و در ادامه انتخاب علامت ستاره به بخش معاملات سودآور و همینطور معامله گران برتر بروید.

در این بخش از سایت رسمی بروکر پاکت آپشن شما می‌توانید مشاهده کنید که بهترین معاملات حال حاضر از طرف چه کسانی بوده است و به چه میزان سودآوری در پاکت آپشن برای معامله گران به ارمغان آورده‌اند. این لیست در هر دقیقه دوباره به روز رسانی می‌شود و شما می‌توانید به سرعت از آخرین معاملات برتر آگاه شوید.

همینطور در همان صفحه شما می‌توانید بر روی علامت جام در زیر علامت ستاره کلیک کنید تا مشاهده کنید که چه معامله گران بروکر پاکت آپشن در 24 ساعت گذشته بهترین عملکرد معاملاتی را داشته‌اند.

برای مشاهده لیست کامل رتبه‌بندی ها یا پیدا کردن یک معامله گر خاص در بروکر پاکت آپشن، در همان صفحه را به سمت پایین هدایت کنید و بر روی گزینه نشان دادن لیست کامل یا Show Full Rating کلیک کنید.

در کادری که باز می‌شود شما به راحتی می‌توایند انواع معامله گران بروکر پاکت آپشن را از طریق نام کاربری آنها یا لقبی که برای خود انتخاب کرده‌اند،‌ جستجو کنید و به معاملات آنها دسترسی پیدا کنید.

این لیست ها اهمیت بالایی دارد چون شما می‌توانید بهترین معامله گران را در آن پیدا کرده و در ادامه برای کپی معامله در پاکت آپشن از تجربه آنها استفاده کنید.

 

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

آموزش کپی معاملات در بروکر پاکت آپشن PocketOption

اگر شما در سایت بروکر پاکت آپشن قابلیت معاملات اجتماعی یا Social Trading را فعال کرده باشید، تمام معامله گرانی که شما می‌توانید معامله آنها را کپی کنید را در بخش معاملات اجتماعی می‌توانید ببینید.

اگر لیست معامله گران کپی شده شما خالی است شما به راحتی می‌توانید بر روی گزینه View Top Ranked Traders در رابط کاربری پاکت آپشن کلیک کرده و یک معامله گران را برای کپی کردن یا نظارت انتخاب کنید.

به منظور تغییر تنظیمات معامله کپی پاکت آپشن بر روی یک معامله گر در بخش معاملات اجتماعی کلیک کنید و در صفحه‌ای که باز می‌شود بر روی گزینه معاملات کپی یا Copy Trades کلیک کنید.

در بخش تنظیمات کپی شما می‌توانید پارامترهایی از جمله موارد زیر را تغییر دهید:

  • نسبت کپی Copy in Proportion
  • میزان موجودی توقف کپی Stop Balance
  • حداقل میزان کپی معامله
  • حداکثر میزان کپی معامله

نسبت کپی در معامله اجتماعی پاکت آپشن

قابلیت نسبت کپی یا Copy in Proportion در واقع به شما اجازه می‌دهد که در وب سایت بروکر PocketOption در هنگام کپی معاملات میزان معامله کپی را نسبت به معامله اصلی تنظیم کنید.

برای مثال اگر شما این پارامتر را بر روی گزینه 60 درصد قرار دهید، زمانی که یک معامله 100 دلاری را در پاکت آپشن ایران کپی می‌کند، در واقع معامله‌ای به ارزش 60 دلار برای شما باز می‌شود. در حالی که درصد سودآوری مشابه همان معامله اصلی خواهد بود.

بنابراین شما حتی می‌توانید معاملاتی که با مبالغ بالا انجام شده است را نیز به راحتی کپی کنید. کافی است نسبت کپی را در درصد پایینی نگه دارید تا بتوانید با سرمایه پاکت آپشن فعلی خود همان معامله را با مبلغ کمتری انجام دهید و به همان نسبت سود کنید.

میزان موجودی توقف کپی پاکت آپشن

موجودی توقف یا Stop Balance در واقع به شما اجازه می‌دهد که سطح موجودی حساب خود را برای زمانی که کپی کردن متوقف می‌شود، تنظیم کنید. به زبان ساده وقتی موجودی حساب شما از موجودی توقفی که در سایت PocketOption انتخاب می‌کند کمتر شود، کپی کردن در آن موقف خواهد شد.

با این حال توجه داشته باید که شما به راحتی می‌توانید به صورت دستی نیز در هر زمانی که بخواهید کپی کردن معاملات در پاکت آپشن را متوقف کنید و نیازی نیست حتما یک میزان Stop Balance را برای معامله کپی خود انتخاب کنید.

یک امکان دیگر وجود دارد که قبل از رسیدن موجودی حساب پاکت آپشن شما به سطح توقف، به شارژ حساب پاکت آپشن خود بپردازید و از توقف کپی معاملات از این روش جلوگیری کنید.

 

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

معامله در سایت کارگزاری معتبر پاکت آپشن بدون فیلتر شکن????استراتژی فوق العاده پاکت آپشن???? pocketoption فارسی ربات تریدر???? باینری آپشن دانلود برنامه پاکت اپشن ????

حداکثر و حداقل میزان کپی معامله پاکت آپشن

دو بخش مهم دیگر در تنظیمات معاملات کپی پس از ورود به سایت بدون فیلترشکن PocketOption وجود دارد: حداقل میزان کپی معامله و حداکثر میزان کپی معامله در پاکت آپشن.

گزینه حداقل میزان کپی معامله یا Minimum Copy Trade Amount برای شما این امکان را فراهم می‌کند که میزان حداقل معامله‌ای که در حساب بروکر پاکت آپشن شما کپی می‌شود را انتخاب کنید.

لطفا توجه داشته باشید که معامله کپی شما باید حداقل ارزش 1 دلار داشته باشد چون این میزان در واقع حداقل مبلغ معامله در پلتفرم معاملاتی پاکت آپشن به شمار می‌آید.

گزینه حداکثر میزان کپی معامله یا Maximum Copy Trade Amount نیز برای شما این امکان را فراهم می‌کند که حداکثر میزان معامله‌ای که در حساب معاملاتی پاکت آپشن شما کپی می‌شود را مشخص کنید.

برای ذخیره تمام تغییرات مربوط به معامله کپی در PocketOption بر روی گزینه تایید یا Confirm کلیک کنید. به خاطر داشته باشید که شما تنها می‌توانید معامله اصلی مربوط به معامله گران مشخص را در پاکت آپشن کپی کنید. امکان کپی کردن یک معامله‌ کپی شده وجود ندارد.

✨تنظیمات معامله کپی پاکت آپشن توضیحات
⚡نسبت کپی Copy in Proportion درصد معامله کپی شده شما نسبت به معامله اصلی
????میزان موجودی توقف کپی Stop Balance موجودی حداقلی که با رسیدن به آن کپی متوقف می‌شود
????حداقل میزان کپی معامله

 

Minimum Copy Trade Amount

میزان حداقل معامله‌ای که در حساب بروکر پاکت آپشن شما کپی می‌شود
????حداکثر میزان کپی معامله

 

Maximum Copy Trade Amount

حداکثر میزان معامله‌ای که در حساب معاملاتی پاکت آپشن شما کپی می‌شود

مثالی از کپی معامله در بروکر پاکت آپشن

فرض کنید یک کپی با تنظیمات زیر می‌خواهیم انجام دهیم:

نسبت کپی بر روی 60 درصد قرار گرفته است. یعنی معامله کپی بروکر پاکت آپشن تنها با 60 درصد از مبلغ معامله اصلی انجام می‌شود.

میزان موجودی توقف نیز بر روی 70 دلار قرار گرفته است. یعنی اگر موجودی فعلی حساب زنده پاکت آپشن شما 70 دلار یا کمتر باشد، کپی اتوماتیک پاکت آپشن متوقف خواهد شد.

حداقل میزان معامله کپی بر روی 6 دلار تنظیم شده است. این یعنی حداقل میزان معامله‌ای که از طرف حساب های پاکت آپشن شما در هنگام کپی ثبت می‌شود 6 دلار است (یا 10 دلار برای معامله اصلی با احتساب نسبت کپی 60 درصدی).

حداکثر میزان معامله فارکس پاکت آپشن نیز بر روی 75 دلار تنظیم شده است. یعنی حداکثر میزان معامله‌ای که از طرف حساب شما در هنگام کپی ثبت می‌شود 75 دلار خواهد بود.

اگر به هر دلیل معامله‌ای که انتخاب کرده‌اید، کپی نشد شما می‌توانید دلیل دقیق انجام نشدن این کار را در بخش تاریخچه پروفایل PocketOption برای معاملات اجتماعی مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که کپی معامله در پاکت آپشن با میزان سود کمتر از 1 دلار ممنوع است. اگر این قوانین پاکت آپشن را زیر پا بگذارید، ممکن است از خدمات معاملات اجتماعی در این پلتفرم منع شوید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

لیست معاملات کپی در پلتفرم پاکت آپشن PocketOption

پس از ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلتر، در بخش معاملات اجتماعی شما می‌توانید با کلیک بر روی List of Copied Traders، لیستی کامل از معاملات کپی شده فعلی یا گذشته را مشاهده کنید.

همینطور اگر می‌خواهید کپی کردن یک معامله گر را متوقف کنید، منوی لیست معاملات کپی شده را باز کنید و در کادر باز شده یک معامله گرا را انتخاب کرده و بر روی گزینه توقف کپی کردن یا Stop Copying کلیک کنید.

لطفا توجه داشته باشید، معاملاتی که قبل از کلیک کردن بر روی گزینه توقف کپی کردن در پاکت آپشن ثبت کرده‌اید، طبق روال قبل اجرا خواهند شد و این قابلیت باعث نمی‌شود آن معامله لغو شود.

تنظیمات معاملات اجتماعی پاکت آپشن

بخش تنظیمات معاملات اجتماعی در پروفایل پاکت آپشن دارای چندین پارامتر مختلف است که بر روی عملکرد و همینطور ظاهر این خدمات تاثیر می‌گذارد و شما می‌توانید طبق سلیقه خود این موارد را تغییر دهید.

مهمترین پارامتر قابلیت کلی فعال کردن معامله اجتماعی یا Social Trading است. با این کار شما می‌توانید معامله دیگر معامله گران در چارت های پاکت آپشن مشاهده کنید. لطفا توجه داشته باشید که اگر شروع به کپی معامله کسی کرده باشید، با غیرفعال کردن این گزینه، کپی فعلی معاملات لغو نخواهد شد.

گزینه دیگر در تنظیمات Add Copied Traders to Watchlist است که با آن می‌توانید در هنگام کپی کردن معامله کاربران دیگر از طریق چارت، آنها را به صورت اتوماتیک به لیست نظارت خود اضافه کنید.

همینطور اگر نمی‌خواهید دیگر معامله گران به کپی معاملات شما در سایت پاکت آپشن فارسی بپردازند، می‌توانید از گزینه مخفی کردن پروفایل یا Hide Your Profile پس از ورود به سایت رسمی پاکت آپشن بهره بگیرید.

گزینه دیگر Show Only Watched Traders است که با فعال کردن آن تنها معامله گرانی که در لیست نظارت شما قرار دارد را در بخش معاملات اجتماعی PocketOption مشاهده خواهید کرد.

 

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

 

نحوه معامله اجتماعی پاکت آپشن ????ترفندهای معامله اجتماعی PocketOption ✨معاملات اجتماعی پاکت آپشن ????سوشیال تریدینگ پاکت آپشن ????نسبت کپی معاملات پاکت آپشن

سوالات متداول معاملات اجتماعی در بروکر پاکت آپشن

نحوه کپی معاملات در پاکت آپشن چگونه است؟

کپی معاملات پاکت آپشن به صورت کپی کردن معامله مربوط به معامله گران موفق در پلتفرم بروکر پاکت آپشن انجام می‌شود و به شما اجازه می‌دهد در حالت اتوماتیک به کپی معاملات بپردازید و از تجربیات دیگر معامله گران برتر استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

معاملات اجتماعی در پاکت آپشن چیست؟

معاملات اجتماعی یا Social Trading یکی از قابلیت های منحصربفرد پلتفرم پاکت آپشن است. پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن شما می توانید از این قابلیت برای نظارت بر روند معاملاتی خود، مشاهده رتبه‌بندی ها و همینطور کپی معاملات در پاکت آپشن بهره بگیرید.

چطور لیست بهترین معامله گران پاکت آپشن را مشاهده کنیم؟

شما می‌توانید در کابین پاکت آپشن با کلیک کردن بر روی گزینه معاملات اجتماعی یا Social Trading و در ادامه انتخاب علامت ستاره به بخش معاملات سودآور و همینطور معامله گران برتر بروید. همینطور در همان صفحه شما می‌توانید بر روی علامت جام در زیر علامت ستاره کلیک کنید تا مشاهده کنید که چه معامله گران بروکر پاکت آپشن در 24 ساعت گذشته بهترین عملکرد معاملاتی را داشته‌اند.

موجودی توقف کپی معاملات پاکت آپشن چیست؟

موجودی توقف یا Stop Balance در واقع به شما اجازه می‌دهد که سطح موجودی حساب خود را برای زمانی که کپی کردن متوقف می‌شود، تنظیم کنید. به زبان ساده وقتی موجودی حساب شما از موجودی توقفی که در سایت کارگزاری PocketOption انتخاب می‌کند کمتر شود، کپی کردن در آن موقف خواهد شد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

نسبت کپی معامله در پاکت آپشن را چطور تنظیم کنیم؟

قابلیت نسبت کپی یا Copy in Proportion در واقع به شما اجازه می‌دهد که هنگام کپی معاملات میزان معامله کپی را نسبت به معامله اصلی تنظیم کنید. برای مثال اگر شما این پارامتر را بر روی گزینه 60 درصد قرار دهید، زمانی که یک معامله 100 دلاری را در پاکت آپشن ایران کپی می‌کند، در واقع معامله‌ای به ارزش 60 دلار برای شما باز می‌شود. در حالی که درصد سودآوری مشابه همان معامله اصلی خواهد بود.

 

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok: https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: بهترین قابلیت های PocketOption , معاملات در بروکر پاکت آپشن , توقف کپی معاملات پاکت آپشن , معاملات اجتماعی پاکت آپشن , تحلیل تکنیکال پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????آموزش مسابقات در پاکت آپشن PocketOption????

بروکر معتبر پاکت آپشن علاوه بر خدمات معاملاتی باکیفیت و متنوع، مسابقاتی نیز ترتیب دیده است که در آن انواع معامله گران پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن می‌توانند با هم رقابت کنند و برنده جوایز ارزنده‌ای شوند.

به طور کلی پلتفرم پاکت آپشن امکانات مختلفی دارد تا بتوانید در کنار معامله، از روش های دیگر مانند رقابت و مسابقه نیز سودآوری کنید و همینطور تجربه معاملاتی جذاب و هیجان‌انگیزتری داشته باشید.

در این مطلب به هدف مسابقات پاکت آپشن، جزئیات آنها و نحوه شرکت در آنها در سایت رسمی پاکت آپشن می‌پردازیم تا بتوانید بدون معطلی وارد مسابقه شوید و با دیگر معامله گران و سرمایه گذاران پاکت آپشن رقابت سالمی داشته باشید.

????امکانات مسابقات در پاکت آپشن جزئیات
????مسابقه با پول مجازی ارز مسابقه یکسان بین همه شرکت‌کنندگان
✨احراز هویت پاکت آپشن ضروری
????برداشت جوایز نقدی پس از اولین واریز به حساب
????شارژ پول مجازی تا 100 ارز مسابقه

مسابقه معاملاتی پاکت آپشن چیست؟

یک مسابقه یا تورنمنت معاملاتی در واقع رقابتی است که بین معامله گران بروکر پاکت آپشن انجام می‌شود تا مشخص شود که چه کسی می‌تواند بهترین عملکرد معاملاتی را داشته باشد. البته برخی مواقع این مسابقات در قالب یک قرعه‌کشی انجام می‌شود و عملکرد معامله در آن اهمیت زیادی ندارد.

بروکرها مانند پاکت آپشن معمولا اینگونه مسابقات را برگزار می‌کنند تا هم مشتریان جدیدی جذب کنند و هم مشتریان جدید را نگه داشته و روش دیگری برای تعامل با پلتفرم معاملاتی ایجاد کنند و از این راه می‌توان سودآوری در پاکت آپشن را افزایش داد.

برخی مسابقات بروکر پاکت آپشن بدون هیچ هزینه‌ای و به صورت رایگان انجام می‌شود و اگر شما به افتتاح حساب بروکر پاکت آپشن بپردازید، به راحتی می‌توانید با توجه قوانین مسابقه، وارد آن شده و جزو شرکت کنندگان باشید. برخی دیگر اما دارای هزینه ورود هستند که باید قبل از شرکت آن را پرداخت کنید. این نوع از مسابقات معمولا دارای جوایز نقدی بزرگتری هستند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

نحوه انجام رقابت های بروکر پاکت آپشن???? آموزش مسابقات PocketOption✨ قوانین مسابقه پاکت آپشن ????دستاوردهای بروکر پاکت آپشن???? مسابقه در حساب زنده PocketOption

مزایای شرکت در مسابقه پاکت آپشن PocketOption

برندگان مسابقات پاکت آپشن جوایز ارزنده‌ای دریافت می‌کنند که برای هر مسابقه قبل از شروع مشخص می‌شود و شما می‌توانید برای برنده شدن آن در سایت رسمی بروکر PocketOption برنامه ریزی کنید.

مسابقات در بروکر پاکت آپشن به صورت همیشگی در دوره‌های مختلف برگزار می‌شوند و نیازی نیست عجله‌ای در شرکت در آنها داشته باشید و به می‌توانید با تحقیق و مطالعه شرایط هر مسابقه وارد آن شده و برای برنده شدن جوایز اقدام کنید.

یکی دیگر از مزایای شرکت در این نوع مسابقات تمرین و بهبود مهارت های معاملاتی خود پلتفرم پاکت آپشن فارسی است. در واقع مسابقه می‌تواند یک انگیزه بزرگی باشد تا تمام تلاش خود را بکنید تا بهترین عملکرد معاملاتی خود را به نمایش بگذارید.

می‌توانید به سراغ استراتژی های پاکت آپشن مختلف بروید و آنها را برای عملکرد بهتر امتحان کنید و کارهای ریسکی تر انجام دهید تا بتوانید سودآوری خود را افزایش دهید. با برنده شدن در مسابقات اعتماد به نفس معاملاتی شما نیز تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند و سریعتر می‌توانید به یک معامله گر باتجربه تبدیل شوید.

در نهایت باید اشاره کنیم که با شرکت در مسابقات PocketOption شما از این مزیت برخوردار می‌شوید که با دیگر معامله گران تعامل کنید و ترفندهای معاملاتی مختلفی از آنها یاد بگیرید و در کنار هم پیشرفت کنید.

با ورود به سایت بروکر پاکت آپشن و شرکت در این مسابقات، شما می‌توانید استراتژی های معامله گران برنده دوره‌های قبلی را با دقت بررسی کنید تا مهارت های خود را بهبود ببخشید. برخی مواقع حتی مسابقات به صورت تیمی نیز انجام می‌شود که در آن در کنار یکدیگر در گروه‌های مختلف رقابت می‌کنید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

قوانین شرکت در مسابقات پاکت آپشن PocketOption

به طور کلی معامله گران باید قبل از شرکت در هر مسابقه در بروکرهای مختلف احتیاط کنند و همه قوانین آن را بخوانند. این قوانین برای هر نوع مسابقه متفاوت است و پاکت آپشن نیز قوانین متفاوتی در مورد مسابقات در وب سایت رسمی PocketOption قرار داده است.

یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه کنید این است که مسابقه در کدامیک از انواع حساب های پاکت آپشن انجام می‌شود. برخی مسابقات در حساب دمو پاکت آپشن با پول مجازی انجام می‌شود که در آن شما می‌توانید به اندازه دلخواه ریسک کنید و نگران سرمایه خود نباشید.

اما در مسابقات مربوط به حساب واقعی پاکت آپشن شما باید با سرمایه خود معامله کنید و در کنار مسابقه، به فکر سودآوری و عدم ضرر کردن و استفاده از استراتژی مدیریت ریسک نیز باشید.

فراموش نکنید که برای شرکت در مسابقات در بروکر پاکت آپشن شما باید فرایند تایید و احراز هویت حساب پاکت آپشن را بگذرانید. پس از تایید حساب شما، به راحتی به بخش ثبت نام در مسابقه بروید و شرکت کردن خود در مسابقه را تایید کنید.

آموزش نحوه شرکت در مسابقه پاکت آپشن

مسابقات در پلتفرم پاکت آپشن شامل یک گروه بسته از کاربران معاملاتی پاکت آپشن می‌شود که دارای موجودی ابتدایی یکسان بوده و بر روی نماد معاملاتی یکسانی معامله می‌کنند. هر معامله گری که بتوانید بیشترین سودآوری در بروکر پاکت آپشن را کسب کند، برنده خواهد بود.

بسته به تنظیمات مسابقه معمولا سه جایگاه اول در مسابقه شامل دریافت جایزه ارزنده از طریق سایت معاملات بروکر پاکت آپشن می‌شوند و این جایزه به صورت نقدی به آنها ارائه می‌شود.

معمولا در بروکر پاکت آپشن مسابقه با موجودی مجازی انجام می‌شود بنابراین شرکت‌ کنندگان نیازی ندارند که در حساب زنده پاکت آپشن سرمایه خود را خرج کنند تا بتوانند در مسابقه برنده شوند و همه چیز به صورت معامله در حساب تمرینی پاکت آپشن انجام می‌شود.

بخش مسابقات یا Tournaments در وب سایت کارگزاری پاکت آپشن شامل سه بخش متفاوت می‌شود. بخش پیشروی یا Progress آمار خلاصه‌ای از مسابقاتی که شما در حال حاضر در آن در حال شرکت هستید را نشان می‌دهد.

از طرف دیگر بخش فعلی یا Current مسابقه هایی را نشان می‌دهد که شما می‌توانید در حال حاضر در آن شرکت کنید. بخش در آینده یا Upcoming نیز مسابقاتی را نشان می‌دهد که به زودی در آینده در پلتفرم بروکر پاکت آپشن ایران برای شما در دسترس قرار خواهد گرفت.

نحوه انجام رقابت های بروکر پاکت آپشن???? آموزش مسابقات PocketOption✨ قوانین مسابقه پاکت آپشن ????دستاوردهای بروکر پاکت آپشن???? مسابقه در حساب زنده PocketOption

اطلاعات و شرایط مسابقه پاکت آپشن PocketOption

برای پیدا کردن اطلاعات لازم در مورد هر مسابقه در پاکت آپشن و شرایط آن کافی است در بخش مسابقات روی هر کدام از آنها که نظر شما را جلب کرده است کلیک کنید و در یک پنجره جدید اطلاعات کامل آن را از جمله هدف، توضیحات و شرایط مشاهده خواهید کرد.

برای مثال شما می‌توانید در مسابقه Day Off پاکت آپشن بدون هیچ مبلغ ورود شرکت کنید و پس از ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن و انتخاب این مسابقه وارد آن شوید. مبلغ جایزه این مسابقه 250 دلار است و حداقل 10 نفر به صورت گروهی در آن شرکت می‌کنند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

در بخش اطلاعات شما می‌توانید مشاهده کنید که در آن روز چند نفر در مسابقه شرکت کرده‌اند. همینطور شما می‌توانید دوباره مبالغ مجازی خود را با پرداخت یک هزینه کوچک مانند 1 دلار، دوباره به دست آورید و با آن معامله کنید.

در شروع مسابقه همه شرکت کنندگان دارای پول مجازی یکسانی خواهند بود و هر کسی بتوانید بیشترین سودآوری را با آن به دست آورد، برنده مسابقه خواهد بود. در این مسابقه نیازی به واریز به حساب پاکت آپشن وجود ندارد.

سرمایه مجازی شرکت در مسابقه پاکت آپشن

همانطور که گفتیم، شرکت در مسابقه های بروکر پاکت آپشن از طریق ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلترشکن و با مبالغ مجازی که این پلتفرم در اختیار شما می‌گذارد انجام می‌شود و نیازی به شارژ حساب پاکت آپشن با سرمایه خودتان نیست.

این سرمایه مجازی معمولا 100 ارز مسابقه است که در ابتدای مسابقه در اختیار شما قرار می‌گیرد. خبر خوب این است که شما می‌توانید به راحتی دوباره این مبلغ را شارژ کنید و 100 ارز مسابقه یا Tournament Currency به حساب خود اضافه کنید.

این در صورتی امکان پذیر است که موجودی سرمایه مجازی شما کمتر از 100 شود. برای افزایش سرمایه مجازی حساب خود کافی است در بخش بالا سمت راست کابین پاکت آپشن بر روی گزینه Re-Buy کلیک کنید. در این حالت شما به راحتی می‌توانید در صفحه باز شده بر روی تایید Re-Buy کلیک کنید تا مبلغ به حساب شما اضافه شود.

دریافت جوایز مسابقه بروکر پاکت آپشن PocketOption

در صورت برنده شدن به منظور دریافت جایزه مسابقه خود باید به بخش پیشروی یا Progress در سایت معامله بروکر پاکت آپشن مراجعه کنید و از بخش تاریخچه یا History مسابقه‌ای که در آن برنده شده‌اید را انتخاب کنید و روی گزینه دریافت جایزه یا Take The Prize کلیک کنید.

لطفا توجه داشته باشید که رتبه‌بندی مسابقه پاکت آپشن بر اساس سودآوری انجام شده محاسبه می‌شود نه موجودی فعلی سرمایه مجازی که در حساب خود دارید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما تنها پس از واریز به بروکر پاکت آپشن می‌توانید مبالغی که در مسابقه یا مسابقه های پاکت آپشن برنده شده‌اید را برداشت کنید. همه جوایز بروکر پاکت آپشن به صورت نقدی بوده و به حساب بروکر پاکت آپشن شما منظور می‌شوند.

سیستم دستاوردها در سایت پاکت آپشن

دستاورد یا Achievement در واقع یک جایزه برای فعالیت معاملاتی در بروکر پاکت آپشن است. معامله گران باید به شرایط خاصی در معاملات دست پیدا کنند تا بتوانند یک دستاورد را برای پروفایل پاکت آپشن خود آزاد کنند.

شما می‌توانید از طریق پنل سمت چپ کابین معاملاتی پاکت آپشن به منوی دستاوردها دسترسی پیدا کنید. با باز کردن دستاوردها در وب سایت فارسی PocketOption به شما مقدار مشخصی Gem و همینطور امتیاز تجربه یا Experience Point تعلق می‌گیرد.

شما از Gemها می‌توانید به منظور خرید مزایای معاملاتی در بخش بازار بروکر پاکت آپشن استفاده کنید. از طرف دیگر امتیازهای تجربه برای افزایش سطح حساب معاملاتی پاکت آپشن شما استفاده می‌شود و به شما اجازه می‌دهد به امکانات باارزش‌تر در بازار دسترسی پیدا کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نحوه انجام رقابت های بروکر پاکت آپشن???? آموزش مسابقات PocketOption✨ قوانین مسابقه پاکت آپشن ????دستاوردهای بروکر پاکت آپشن???? مسابقه در حساب زنده PocketOption

سوالات متداول مسابقات بروکر پاکت آپشن PocketOption

نحوه شرکت در مسابقه پاکت آپشن چطور است؟

مسابقات در پلتفرم پاکت آپشن شامل یک گروه بسته از کاربران معاملاتی پاکت آپشن می‌شود که دارای موجودی ابتدایی یکسان بوده و بر روی نماد معاملاتی یکسانی معامله می‌کنند. هر معامله گری که بتوانید بیشترین سودآوری در بروکر پاکت آپشن را کسب کند، برنده خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام  با ما در ارتباط باشید.

چطور اطلاعات مسابقه پاکت آپشن را ببینیم؟

برای پیدا کردن اطلاعات لازم در مورد هر مسابقه در پاکت آپشن و شرایط آن کافی است پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن در بخش مسابقات روی هر کدام از آنها که نظر شما را جلب کرده است کلیک کنید و در یک پنجره جدید اطلاعات کامل آن را از جمله هدف، توضیحات و شرایط مشاهده خواهید کرد. در بخش اطلاعات شما می‌توانید مشاهده کنید که در آن روز چند نفر در مسابقه شرکت کرده‌اند.

چطور پول مجازی مسابقه پاکت آپشن را شارژ کنیم؟

شما می‌توانید به راحتی دوباره مبلغ مجازی را شارژ کنید و 100 ارز مسابقه به حساب خود اضافه کنید. این در صورتی امکان پذیر است که موجودی سرمایه مجازی شما کمتر از 100 شود. برای افزایش سرمایه مجازی حساب خود کافی است در بخش بالا سمت راست کابین پاکت آپشن بر روی گزینه Re-Buy کلیک کنید. در این حالت شما به راحتی می‌توانید در صفحه باز شده بر روی تایید Re-Buy کلیک کنید تا مبلغ به حساب شما اضافه شود.

دستاوردها در پاکت آپشن چیست؟

دستاورد یا Achievement در واقع یک جایزه برای فعالیت معاملاتی در بروکر پاکت آپشن است. معامله گران باید به شرایط خاصی در معاملات دست پیدا کنند تا بتوانند یک دستاورد را برای پروفایل پاکت آپشن خود آزاد کنند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

مهمترین مزیت شرکت در مسابقه پاکت آپشن چیست؟

شما می‌توانید به سراغ استراتژی های بروکر پاکت آپشن مختلف بروید و آنها را برای عملکرد بهتر امتحان کنید و کارهای ریسکی تر انجام دهید تا بتوانید سودآوری خود را افزایش دهید. با برنده شدن در مسابقات اعتماد به نفس معاملاتی شما نیز تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند و سریعتر می‌توانید به یک معامله گر باتجربه تبدیل شوید.

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok: https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: جوایز ارزنده بروکر پاکت آپشن , بروکر پاکت آپشن معتبر , کابین معاملاتی پاکت آپشن , سایت کارگزاری پاکت آپشن , تورنمنت معاملاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()